اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

این ویژگی در فیسبوک و اینستاگرام کار می کند اما در Youtube کار نمی کند.
اگر اغلب در مناطقی هستید که داده های موبایل یکدست نیستند و یا گران هستند، مرورگر Opera Mini برای اندروید از ویژگی جدید کمک کننده ای برخوردار ست: و آن دانلود ویدیو است. زمانی که شما در خانه هستید و یا از وای فای استفاده می کنید، می توانید از وب سایت هایی مانند فیسبوک، IMDB و GQ.com دیدن کنید و به دانلود کردن ویدیوها مستقیما در تلفن خود بپردازید. سپس، اگر شما سیگنالی نداشته باشید و یا می خواهید هزینه ی قبض  خود را پایین نگه دارید، می توانید این ویدیوها را به صورت آفلاین و با لذت تمام تماشا کنید.
این ویژگی در وب سایت هایی مانند فیسبوک کار می کند که به پشتیبانی از فرمت های اصلی mp4, webm و سایر فرمت ها می پردازد، اما در Youtube و سایر وب سایت هایی که از مدیا پلیر مخصوص خود استفاده می کنند، کار نمی کند. شما می توانید به دانلود کردن ویدیوها در زمانی که در حال تماشای آن ها هستید، از طریق کلیک کردن بر روی یک دکمه در قسمت سمت راست بالای صفحه بپردازید.
این ویژگی می تواند برای بعضی از ما که از مترو استفاده می کنیم و یا در جاده هایی رفت و آمد می کنیم که سیگنال تلفن محدود و یا ناموجود است، مناسب باشد. اما هدف Opera ایجاد پیشرفت در ملیت هایی مانند هند است که اطلاعات تلفن همراه می تواند در این کشورها ناهماهنگ و یا بسیار گران قیمت باشد. گوگل اخیرا کار مشابهی را برای Youtube انجام داده است و به ارائه ی ویژگی حالت آفلاین پرداخته است که به شما اجازه می دهد تا به تنظیم دانلودهای ویدیویی در طول زمان هایی بپردازید که داده ها ارزان قیمت تر هستند. فیسبوک همچنین به امتحان یک حالت آفلاین پرداخته است، که به کاربران اجازه می دهد به sync کردن ویدیوها به وسیله ی وای فای و تماشای          آن ها کمی بعد، در اپلیکیشن مخصوص به آن بپردازند.

برچسب هاOpera Mini
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اتومبیل مینی کوپرS چهاردر 2015