سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۵ مهر

این بار قرار است به بررسی یکی دیگر از بازی‌های منتشر شده از توسعه دهندگان بازی‌های داخلی بپردازیم. بازی چهره‌ی شیطانی محصولی از استدیو بازی‌سازی ماسک ابدی است و در سبک ماجرایی ساخته شده است.
این بازی نیز همانند دیگر بازی ها در سبک ماجرایی، محوریت داستان را بر روی یک شخص قرار می دهد. در تریلر بازی فردی را می بینیم که مدام با خود واگویه می کند. گویی وجدان او از درونش مدام با او سخن می‌گوید. در این تریلر فردی درمانده را خواهید دید که به گفته‌ی خودش دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و در واقع خود را مقصر اتفاقات شومی می داند که برایش رخداده است.
این بازی حول محور زندگی دکتر هومن تدبیری، پس از ورشکستگی و اخراج از کار می‌چرخد. اتفاقاتی ناگوار که دست به دست هم می‌دهند تا او به انزوای روحی کشانده شود. او تمام این اتفاقات را ناشی از اعمال شیطان درونش می داند و ناگهان یک شب با اتفاقی عجیب تمام مسیر زندگی اش تغییر می کند. او قصد دارد با شیطان درونش مبارزه کند. این داستان دگرگونی حالات درونی یک مرد را به تصویر می کشد که قصد دارد تا با حل کردن پیچیدگی های ذهن خود به دلایل شکستش پی ببرد. او به دنبال یافتن قسمت‌هایی از ذهن خود می‌رود که همیشه سعی داشت آنها را فراموش کند. 
این بازی در سبک ماجراجویی شبیه ساز راه رفتن (walking simulator) است. داستان بازی به جای خود جذاب است اما به نظر می‌رسد پیاده سازی آن کمی جای مانور داشت و سازنده زمان کافی برای ارتقای کیفیت گیم پلی بازی در اختیار داشت. چالش ها در این بازی بسیار ساده اند و به اندازه ی کافی ذهن گیمر را مشغول نمی کند. طراحی مراحل به گونه ای است که بازیگر با نقطه ی اوج در بازی روبرو نخواهد شد. اما از نکات مثبت آن می توان به ویژگی های گرافیکی خوب بازی اشاره کرد. این بازی دارای دو مرحله ی گرافیکی است. اول زندگی در دنیای واقعی و دوم جریاناتی که در خیالات وی می گذرد که به نظر می رسد توسعه دهنده برای مرحله ی اول گرافیک، زمان بیشتری را اختصاص داده است. این بازی در حال حاضر رده بندی سنی اسرا (ESRA) مثبت ۱۸ را از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دریافت کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه