موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير

سرویس های پرداخت موبایل هنوز جای خود را در صنعت پرداخت باز نکرده اند. اپل با معرفی سرویس Apple Pay قصد دارد در ماه های آتی آن را گسترش بیشتری بدهد و سامسونگ نیز دوست ندارد از این قافله عقب بماند.
براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، این شرکت کره ای قصد دارد در نیمه دوم سال جاری سرویس پرداخت خود را معرفی کند که به گفته BusinessKorea این اتفاق ممکن است در ماه سپتامبر بیفتد.


در حال حاضر، سامسونگ مشغول انجام تست براساس کارت های اعتباری 8 شرکت مختلف است تا ایرادات احتمالی را برطرف کند. سرویس پرداخت سامسونگ از تکنولوژی  Magnetic Secure Transmission (MST) بهره می برد که در آن اطلاعات مغناطیسی یک کارت اعتباری کپی می شود. سامسونگ پی همچنین از NFC نیز پشتیبانی می کند و مزیت تکنولوژی MST برای سامسونگ این است که سرویس پرداخت این شرکت را در بیش از 90 درصد از پایانه های پرداخت آمریکا قابل استفاده می کند. این در حالی است که سرویس های پرداخت دیگر نظیر گوگل والت یا اپل پی تنها از فناوری NFC پشتیبانی می کنند.


البته برای اینکه سرویس پرداخت سامسونگ بدون نقص کار کند مدتی زمان لازم خواهد بود. همین حالا نیز بنظر می رسد تایید هویت توسط اثرانگشت با مشکلاتی مواجه شده است.
در کنار سرویس های پرداخت اپل و گوگل، سامسونگ وارد حوزه ای تقریباً نوظهور شده است. اقداماتی نظیر خرید شرکت Loop Pay چند برگ برنده را در اختیار سامسونگ قرار داده و به همین دلیل کنجکاویم ببینیم در زمان عرضه این سرویس، چه شرایطی پیش خواهد آمد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ نا امن بودن پلت فورم پرداخت موبایلی خود را تکذیب کرد