گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

با وارد شدن به حساب گوگل، این موتور جستجو هر چیزی را که از طریق Google.com جستجو شده باشد، ذخیره می‌کند. فرد قادر به حذف تاریخچه‌ی مرور خود است، اما نمی‌تواند موارد ذخیره شده در سرورهای گوگل را پاک کند. و درحالیکه فرد قادر به ورود به صفحه حساب گوگل خود و پیدا کردن جریان فعالی از تاریخچه‌ی مرور است، گوگل از امروز پاک کردن حافظه را آسان‌تر کرده است.
حالا کاربر می‌تواند به بازبینی و حذف تاریخچه‌ی مرور اخیر از داخل خود جستجوی گوگل بپردازد. کنترل‌های حریم خصوصی گوگل دیگر در تنظیمات پنهان نمی‌شوند، و این شرکت حتی فرایند سریع‌تری برای کنترل کردن مواردی چون غیر فعال کردن شخصی تبلیغات یا حتی جلوگیری از ذخیره کردن فعالیت‌ها از طریق سایت‌های گوگل را فراهم می‌کند. در نهایت، این تغییرات با این هدف طراحی شدند که کاربران گوگل را کمی بیشتر نسبت به کنترلی که آن‌ها می‌توانند بر روی حساب خود داشته باشند، آگاه کند.
با به‌روزرسانی اندروید و iOS در هفته‌های آینده، گوگل این تغییرات را به مرور بر روی نسخه‌های دسکتاپ و موبایل انجام می‌دهد. علاوه بر این، گوگل قصد دارد در تلاش برای اصلاح کنترل‌های خصوصی شرکت، تغییراتی مشابه را در سرویس‌هایی چون Maps در سال آینده گسترش دهد.
کنترل‌های خصوصی جدید در زمانی انجام می‌شوند که توجه روزافزونی از طرف غول‌های تکنولوژی در جهت حفاظت از حریم خصوصی می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه