تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ آذر

اگر شما هم دوستی دارید که بسیار به گرفتن سفلی علاقه مند است ، می توانید با خرید این هدایا او را بسیار خوشحال کنید.


خودکار سلفی بلوتوث
این خودکار کار هایی فراتر از نوشتن برای شما انجام می دهد. شما می توانید به کمک اسمارت فون خود از راه دور اقدام به عکاسی و فیلمبرداری کنید. کافی نیست ؟ یک پورت USB برای شارژ کردن این دستگاه هم تعبیه شده تا از این بابت خیالتان آسوده باشد. قیمت این محصول در آمازون 50 دلار است.


برس سلفی!
آیا احساس می کنید که از دسته ی سلفی خسته شده اید ، ما به شما برس  آن را پیشنهاد می کنیم. نکته ی مثبت در مورد این مورد این است که مجبور نیستید یک میله ی بلند را با خود همه جا ببرید مشکل این است که حمل این برس شما و سلفی گرفتن با آن (!) را حتی از قبل هم عجیب تر نشان می دهد . البته قیمت آن زیاد نیست و میتوانید با 13 دلار آن را از آمازون تهیه کنید.
کتاب کیم کارداشیان ، Selfish
چه هدیه ای بهتر از کتابی از ملکه ی سلفی دنیا ، کیم کارداشیان ؟selfish که امسال منتشر شد شامل صفحه هایی از عکس هایی است که قبلا هرگز دیده نشده اند. می توانید این کتاب را 10 دلار از آمازون بخرید.


جاکلیدی TiltPod
با اتصال این جاکلیدی به تلفن همراه خود ، آن را به یک پایه ی عکس برداری تبدیل کنید. کوچک ، کاربردی و ارزان (با قیمت 7 دلار)


توپ شاتر
توپ شاتر  AudioVox SHB301BL یک دوربین بی سیم با اتصال بلوتوثی است که به صورت بی سیم به تلفن همراه متصل می شود و همراه با یک پایه ی کوچک عرضه می شود . می توان از آن برای گرفتن تصاویر از ارتفاعی تا 18  متری استفاده کرد. توپ با یکسانی نسبت به جاکلیدی TiltPod  با قیمت 7 دلار به فروش می رسد.

سلفی گیر تزیینی
این هدیه ی کوچک را می توانید با قیمت 20 دلار بخرید.

برچسب هاSelfiegift
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

12 هدیه ی doctor who برای ارباب زمان زندگیتان