سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

AMD دو مدیر اجرایی با تجربه را برای هدایت بخش تراشه‌ی گرافیکی‌اش در زمان بحرانی رقابت با شرکت‌هایی همچون Nvidia و Intel استخدام می‌کند. Mike Rayfield، مدیر سابق شرکت‌های Nvidia و Micron و David Wang که قبلا در Synoptics ایفای نقش می‌کردند، وظایف مدیریت ارشد را در گروه فناوری‌های AMD Radeon بر عهده می‌گیرند.
این دو نفر جایگزین مدیر سابق بخش گرافیکی شرکت، Raja Koduri می‌شوند، وی در ماه نوامبر گذشته به طور ناگهانی AMD را برای پیوستن به Intel ترک کرد. این برای AMD بسیار مهم است تا در بخش کسب‌وکار واحد پردازش گرافیکی رقابتی باقی بماند، چراکه این بخش سالانه برای AMD میلیاردها دلار درآمد تولید می‌کند و این برتری واحدهای پردازش مرکزی AMD است که آن را از رقیب اصلی‌اش Intel، بزرگترین سازنده‌ی تراشه در جهان متمایز می‌کند.
Rayfield مسئول مدیریت استراتژی و تجارت کسب‌وکار گرافیک و همچنین محصولات نیمه‌سفارشی این بخش خواهد بود، این محصولات درآمد زیادی برای AMD دارند. وی تجربه‌ی 30 ساله‌ی کار در صنعت فناوری را دارد. Wang نیز که در Synoptics و قبل از آن AMD کار می‌کرده است، مسئولیت مهندسی گرافیک از جمله استراتژی فنی، معماری، سخت‌افزاری، و نرم‌افزاری برای محصولات گرافیکی AMD را بر عهده می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه