سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ شهريور

AMD در حال راه‌اندازی کارت گرافیک Radeon Pro جدیدی برای تصویرسازی مرکز داده است.
این شرکت مستقر در سانتا کلارا از کارت گرافیک Radeon Pro V340 برای فضاهای کاری تجسم‌سازی مرکز داده رونمایی کرد که شامل طراحی به کمک کامپیوتر، دسکتاپ به عنوان یک سرور، و ایجاد تصویر سه بعدی است.
محقق بازار، IDC بر روی بیش از ۱۰۵ میلیون کارگر، یا ۷۲ درصد نیروی کار که تا سال ۲۰۲۰ متغیر خواهند بود، تحقیق کرد. AMD تخمین می‌زند ۲۰ درصد از این کارگران متغیر، کاربران قوی هستند که نیاز به دسترسی به برنامه‌های تصویرسازی حرفه‌ای دارند. حدود ۳۴ درصد از این نیروی کار هم در وضعیت قراردادی هستند، این بدان معناست که آن‌ها برای یک پروژه‌ی خاص استخدام می‌شوند. شرکت‌های فناوری اطلاعات سازمانی، زمان مناسبی برای تامین این افراد با لپ‌تاپ‌های مخصوص انجام کارهای سنگین ندارند، پس این افراد بایستی اپلیکیشن‌های تصویرسازی حرفه‌ای به شکل گروهی داشته باشند.
Michael DeNeffe، مدیر بخش گرافیک‌های رایانش ابری در AMD در جلسه‌ی مطبوعاتی گفت: این به این معنا است که مراکز داده با سخت‌افزارهای تجسم‌سازی برای استفاده‌ی اپلیکیشن‌های رایانش ابری پر می‌شوند.
Radeon Pro V340 دو واحد پردازش گرافیکی مبتنی بر Vega بر روی یک کارت گرافیک دارد. GPUها برای رسیدن به عملکرد و تراکم بالا در محیط‌های مجازی بهینه‌سازی شده‌اند، به این معنا که کاربران می‌توانند یک کارت گرافیک مستقل را با استفاده از راه‌حل‌های دسکتاپ مجازی به اشتراک بگذارند.
این کارت گرافیک با استفاده از فناوری AMD MxGPU یا GPUی مبتنی بر سخت‌افزار فعال می‌شود که امکان به اشتراک‌گذاری یک GPU در میان چندین کاربر را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه