کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

کمپانی Apple در وب سایت رسمی خود از آغاز حراج سالانه محصولات در جشن سالیانه جمعه سیاه خبر داده است. به عقیده مسئولین این کمپانی، این روز بهترین زمان برای فروش محصولات با قیمت پایین تر ولی به میزان انبوه است. جمعه سیاه یا حراج جمعه، در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار می رود و به نحوی روز خرید کلی برای آغاز کریسمس به شمار می آید.
فلسفه اصلی حراج جمعه تخفیف بر روی تمامی کالاها است. تخفیفی که باعث ترغیب مشتریان برای رفع نیازهای خود با هزینه کمتر در آستانه سال نو و خالی شدن انبار فروشگاه‌ها با حاشیه سودی کمتر است. در نتیجه Apple نیز تصمیم گرفته تا از این قاعده مستثنی نماند و محصولاتش را به حراج بگذارد.
البته هنوز میزان تخفیفات بر روی گجت های این کمپانی اعلام نشده است اما سال گذشته مشتریان تنها با در دست داشتن کارت های هدیه و یا تخفیفی که از خرید قبلی خود داشتند، از تخفیف بر روی محصولات جدید بهره می‌بردند. البته قرار است تا سه روز دیگر تمام تخفیفات این کمپانی برای روز حراج اعلام شود.
به گفته کارشناسان، احتمالا Apple قصد تخفیف بر روی محصولات پرطرفدار خود را نخواهد داشت و تنها از این ترفند برای فروش محصولاتی که از محبوبیت کمتری برخوردارند استفاده خواهد کرد. احتمالا تخفیفات در App Store نیز منظور خواهد شد. امیدواریم محصول Apple Watch نیز شامل تخفیف ویژه این روز گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه