موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۸ فروردين

گوشی هوشمند Black Shark، محصولی جدید از کمپانی Xiaomi است که توسعه‌دهندگان آن را برای علاقه‌مندان به بازی‌های حرفه‌ای موبایلی توسعه داده‌اند. این محصول قطعاً رقیب جدیدی برای نمونه‌ی مشابه خود یعنی شرکت Razer خواهد بود.
گفتنی است Black Shark در چندین مورد از تست‌های این کمپانی سربلند بیرون آمده است، درنتیجه قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل در شهر پکن در چین به‌ صورت رسمی رونمایی شود. آخرین اخبار مربوط به Black Shark، انتشار تیزری است که تا حدی طراحی دستگاه بازی را با صفحه‌نمایشی منحنی نشان می‌دهد.
از نظر ظاهری می‌توان گفت طراحی محصول جدید تفاوت بسیاری با طراحی همتای خود از شرکت Razer دارد. وجود دکمه‌ی کنترل صدا در قسمت راست گوشی کاملاً مشخص است. علاوه بر این تصویر شمشیر باز در تیزر، نمادی از یک فضای رقابتی برای حریف را ایجاد می‌کند به‌ طوری‌ که در یک سمت تصویر شمشیر باز و در سمت دیگر قدرت گوشی به مبارزه طلبیده شده است.
با توجه به شایعات، Black Shark مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 845، شش یا هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است در نتیجه امیدواریم جای کافی برای نصب همه‌ی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را در این گوشی داشته باشید. این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش باکیفیت 120Hz و HDR خواهد بود. برای اطلاع از دیگر ویژگی‌های این محصول باید تا ۱۳ آوریل منتظر بمانیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه