تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ بهمن

با این که بلوتوث راهی متداول برای اتصال دستگاه‌ها از فاصله‌ی خیلی نزدیک (30ft / 9m یا کمتر) است، محدوده‌ی پوشش دهی پایین آن و این که تنها می‌تواند یک دستگاه را به دیگری وصل کند، کاربرد آن را محدود می‌کند. یک مرکز جدید مجهز به بلوتوث که توسط  Cassia و  CES معرفی شده است، می‌تواند این محدودیت را با افزایش محدوده به 1000 فوت (304 m) یا قابلیت عبور از سه دیوار داخلی، و امکان اتصال 22 دستگاه مختلف به صورت همزمان را تغییر دهد.
Cassia Hub در اختصاص این شرکت و تکنولوژی ثبت شده‌ی آن کار می‌کند. با بلوتوث 400 قابل کارکرد است و نیاز به ایجاد تغییرات یا تنظیمات دوباره‌ای در دستگاه‌های مجهز به بلوتوث موجود دارد. یک اپلیکیشن موبایل که هم برای اندروید و هم ios ساخته شده است، به شما امکان دسترسی و کنترل مرکز را و دستگاه‌های  متصل به آن را می‌دهد.
با کاربرد همزمان اپلیکیشن و مرکز می‌توان ازدیاد دستگاه‌های بلوتوث را مدیریت کرد. مانند اسپیکرهای بیسیم چند اتاقی ، گوشی‌های هوشمند، چراغ‌ها، قفل‌های در و هدفون‌ها. کاربران قادر به گسترش دسترسی و کنترل آن از بیرون خانه با گوشی‌های هوشمند یا تبلت هستند، اگر مرکز به طور مستقیم به اینترنت یا اترنت متصل باشد. تکنولوژی کنونی بلوتوث چنین قابلیتی ندارد.
این مرکز بسیار ظریف 1.5 lb 0.68) kg) است و قطری 4.9 اینچی (12.7 cm) و ارتفاع 7.8 اینچی (19.8 cm) دارد. Cassia در حال دریافت سفارش در وبسایت خود با قیمت 99$ آمریکااست و  انتظار می‌رود که محموله‌ها در ربع اول 2016 فرستاده شود.
دستگاه‌های جانبی بلوتوث شامل یک اسپیکر، چراغ LED چند رنگی، دوشاخه‌ی هوشمند، و یک حسگر ایمنی میشود تا زمانی که کسی بر زمین بیفتد، برنامه ریزی شود تا با فرستادن پیامک درخواست کمک کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشکلات کاربران با آیفون جدید SE