نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

سازنده‌ی نرم‌افزار امنیت سایبری روسیه، Kaspersky اعلام کرد که در حال تفویض "ابتکار عمل جامع شفافی" است، چرا که این شرکت تلاش می‌کند تا سوءظن‌ها مبنی براینکه نرم‌افزار آنتی ویروسی‌اش توسط دولت روسیه هک شده است، یا به آن نفوذ شده و به عنوان مسیری برای اخبار دسته اول جاسوسی آمریکا استفاده شده را پس بزند.
این شرکت مستقر در مسکو امروز در پستی بر روی وب‌سایت خود یک طرح چهار سطری را در تلاش برای اعتمادسازی مجدد مشتریان منتشر کرد. این شرکت گفت کد منبع برای بررسی مستقل که در سه ماهه‌ی اول 2018 آغاز می‌شود را ارائه می‌دهد. هنوز مشخص نیست که چه کسی این بازبینی را هدایت می‌کند اما گفته می‌شود که آن "بر عهده‌ی مقام رسمی شناخته شده‌ی بین المللی" گذاشته خواهد شد. همینطور این شرکت اعلام کرد که بازبینی مستقل از فرآیندهای داخلی‌اش، با هدف بررسی "یکپارچگی راه حل‌ها و فرآیندها" می‌باشد. این شرکت در سه سال آینده سه مرکز شفافیت‌سازی احداث می‌کند که هدف آن فعال کردن "مشتریان، بدنه‌های دولت و سازمان‌های مرتبط با بازبینی کد منبع، به‌روزرسانی کد و قوانین تشخیص تهدید" است. اولین مرکز در سال 2018 راه‌اندازی می‌شود و همه‌ی این سه مرکز تا سال 2020 کارایی خواهند شد.
نهایتا اینکه شرکت اعلام کرد به هر شخص که آسیب‌پذیری را در محصولات مهم Kaspersky متوجه شود مبلغ 100 هزار دلار پاداش می‌دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه