کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲ آذر

شش سال پس از به عهده گرفتن سکان رهبری HP، خانم Meg Whitman در فوریه‌ی 2018 از این نقش برکنار خواهد شد. جای خالی وی توسط ریاست فعلی شرکت، Antonio Neri پر می‌شود. Neri که از سال 1995 با HP بوده است، در ابتدا کار خود را به عنوان مهندس خدمات مشتری در مرکز تلفن آغاز کرد، در نهایت در سال 2015 به عنوان ریاست معاونت اجرایی HPE صعود کرد و در ماه ژوئن سال جاری رییس شرکت گردید.
Meg Whitman در سال 2011، پس از خدمت به عنوان رهبر شرکت eBay به HP پیوسته بود. در طول دوران تصدی وی در HP، شرکت به دو بخش تقسیم شد: شرکت کامپیوتر شخصی و چاپی با هدایت EVP Dion Weisler و HPE، شرکت فناوری اطلاعات، جایی که وی موقعیت خود را به عنوان مدیر عامل اجرایی حفظ کرد. این شرکت اواخر سال گذشته از این هم کوچک‌تر شد، زمانی که دارایی‌های OpenStack و Cloud Foundry خود را به شرکت آلمانی SUSE فروخت. در اوایل همین سال هم شرکت بخش زیادی از باقی‌مانده‌ی کسب‌وکارهای نرم‌افزار سازمانی باقی مانده‌اش را تقسیم کرد.
Meg Whitman که قبلا ریاست و مدیر عامل اجرایی eBay بود، باعث شده بود تعداد کارمندان این سایت مزایده‌ی آنلاین از 30 نفر در سال 1998 به 15000 نفر تا پایان دوران تصدی‌اش در این شرکت برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه