گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

مایکروسافت آزمایشگاه تحقیقاتی جدیدی ایجاد کرد که هدف آن تمرکز بر توسعه‌ی عمومی تکنولوژی هوش مصنوعی اعلام شد. این آزمایشگاه در Microsoft Redmond HQ واقع شده است و شامل تیمی بیش از 100 دانشمند خواهد بود که در AI کار می‌کنند که شامل بخش‌های پردازش زبان طبیعی، یادگیری و سیستم‌های ادراکی هستند.
هدف از ساخت هوش مصنوعی به صورت عمومی شده این است که می‌تواند به طور موثری مشکلات را در رنج وسیعی از نواحی مختلف برطرف کند، به جای اینکه تنها بر روی یک موضوع متمرکز شود و این همان استراتژی است که بسیاری از شرکت‌های پیشرو در فناوری آن را دنبال می‌کنند. شاید مهم‌ترین نکته این است که Google سخت در تلاش است تا با چالش عمومی شدن AI هم از طریق پروژه‌ی Google Brain خود و هم از طریق Deepmind با رقبا مبارزه کند.
Bloomberg اعلام کرد این تلاش جدید Microsoft Research AI نامیده می‌شود و این شرکت از کارشناسان AI موجود در شرکت، همچنین استخدام‌های جدید شامل کارشناسان مرتبط در این زمینه‌ها همچون روانشانسی شناختی برای پرداختن به جزئیات این تیم بهره خواهد گرفت. همینطور این آزمایشگاه به طور رسمی با مرکز مغز، ذهن و ماشین MIT همکاری می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه