گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ مرداد

سازمان ملی هوافضا NASA با ارسال نامه‌ای به ادریس هیلتون 5 ساله پاسخ داد. این کودک چندی پیش تصویر راکت فضایی را برای این سازمان نقاشی و ارسال کرده بود. این پسر بچه در نامه ی خود نوشت موشکی که من کشیده ام سریع تر از هر موشک دیگری می تواند در فضا حرکت کند اما به مجور پرداز نیاز دارد تا بتواند به سفر فضایی برود.
حال پدر این پسر بچه، تصویر نقاشی کودکش و نامه ی جوابیه ناسا را در Twitter شخصی اش منتشر کرده است. او در این پست نوشته فرزندم واقعا از این میزان توجه به وی، حیرت زده شده است. ناسا در پاسخ به این کودک نوشته است علاقه ی وی برای تبدیل شدن به یک فضا نورد آن هم در این سن، قابل ستایش است اما او برای رسیدن به رویای خود یعنی فضانورد شدن باید سعی و تلاش فراوانی داشته باشد و مراحل آموزشی دوران تحصیلی خود را با موفقیت بگذارند.
ناسا این کودک را تشویق کرده و گفته است مطمئنا با داشتن چنینی اراده ای و اشاره به شور و شوق کودک، مطمئن است با کوشش وی، در آینده ممکن به اعضای ناسا بپیوندد.  پدر ادریس نیز تحت تأثیر این نامه قرار گرفته است. او انتظار نداشت که نامه‌ی پسر 5 ساله‌اش و طراحی بسیار کودکانه ی او مورد توجه واقع شود. وی می گوید فرزندش منتظر آغاز سال تحصیلی است، البته نه فقط برای نشان دادن نامه‌ی ناسا به همکلاسی ها و معلمان، بلکه برای شروع مطالعه و به دست آوردن دانش برای تحقق رویای خود یعنی تبدیل شدن به یک فضانورد!

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه