سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ دي

به گزارش Wall Street Journal، کارتریج‌های 64 گیگابایتی Nintendo Switch برای توسعه‌دهندگان بازی ارائه نخواد شد. WSJ خاطر نشان کرد Nintendo قصد عرضه‌ی این کارتریج‌ها را تا نیمه‌ی دوم سال 2018 داشت که بنا به دلایل فنی، تاریخ این عرضه به تاخیر افتاده است.
این گزارش موجب ناامیدی در میان توسعه‌دهندگان، به خصوص ناشران آمریکایی شد که اغلب نیاز به ظرفیت‌های بزرگ‌تری برای بازی‌های پر حجم خود از نظر داده دارند. بنابراین آن دسته از ناشران ممکن است همچنان منتظر عرضه‌ی کارتریج‌های بزرگ‌تر باشند قبل از اینکه این دسته از بازی‌های پر حجم را به Switchها ارائه دهند.
در حال حاضر کارتریج‌های بازی Switch حداکثر 32 گیگابایتی هستند و کمتر از 50 گیگابایت دیسک‌های Blu-ray توسط Playstation 4 و Xbox One استفاده شده‌اند. Switch تنها با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی کار می‌کند، اما قابل ارتقا از طریق کارت‌های microSC است. بازی‌های سنگین‌تر مانند Doom، حتی در صورتی که نسخه‌ی فیزیکی آن را خریداری کرده باشید نیاز به دانلود قابل توجهی دارد، چراکه تمامی بازی بر روی یک کارتریج Switch قرار نمی‌گیرد.
بنابراین کارتریج‌های با ظرفیت بالاتر می‌توانند به کم کردن نیاز به کارت‌های توسعه‌ی microSD، همچنین دانلود از اینترنت کمک کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه