سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۰ مهر

Nintendo در نهایت جانشین کنسول‌های Wii U و 3DS را با نام Nintendo Switch معرفی کرد. به طرز جالبی Nintendo تنها بازی‌های ساخت خود را پیش از انتشار کنسولش معرفی نخواهد کرد.
در کنفرانس خبری، این شرکت اعلام داشت که با بزرگان شرکت‌های بازی‌سازی تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضاء کرده است. برای اولین‌بار، Nintendo می‌خواهد با توسعه‌دهنگان ثانویه به شکل گسترده‌ای شراکت کند.
در حالی که بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی برای Wii و DS بازی توسعه داده‌اند، اما ماجرا برای Wii U و GameCube طور دیگری بوده است. این دو کنسول نتوانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند و بسیاری از توسعه‌دهندگان خیلی زود پس از عرضه‌ی این کنسول‌ها، از توسعه‌ی بازی برای آن‌ها کنار کشیدند. این خبر خوبی برای بازی‌خورهایی که به بازی‌های Nintendo علاقه‌ی خاصی دارند، نیست. در حالی که Mario Kart فوق‌العاده است، اما همچنان خیلی عالی می‌شود اگر بتوان بازی‌های شرکت‌های دیگر را بر روی کنسول‌های Nintento اجرا کرد.
خبر خوب آنکه Nintendo از چنین شرایطی کاملا آگاه است. این‌بار، Nintendo پیش از عرضه‌ی کنسول Switch خود، بازی‌های فراوانی برای آن معرفی کرده است. از آن بهتر آنکه، توسعه‌دهندگان برزگ، ناشران و دیگران تولیدکنندگان مطرح صنعت بازی از کنسول Nintendo پشتیبانی به عمل خواهند آورد. برای نمونه Unity Technologies، Epic Games، Ubisoft، EA و Activision از آن دسته از توسعه‌دهندگان می‌باشند.

برچسب هاNintendo Switch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پیش‌بینی Nintendo در عرضه‌ی ۲ میلیون کنسول بازی Switch تا پایان مارس ۲۰۱۷