سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۹ خرداد

Samsung قصد دارد تکنولوژی قلم S Pen خود را وارد نوت‌بوک‌هایش کند. در رویداد Computex، این شرکت خبر از عرضه‌ی Notebook 9 Proئی داد که برخلاف نسخه‌ی پیشین خود دارای صفحه‌نمایش چرخان با زاویه‌ی ۳۶۰ درجه‌ای است. این بدان معنی است که از این نوت‌بوک می‌توان کاربری تبلت نیز انتظار داشت. در همین راستا Samsung قصد دارد با ارائه‌ی قلمی برای آن، تجربه‌ی استفاده از حالت تبلت آن را کامل‌تر نماید.
قلم S Pen شامل ۴ هزار سطح فشار متنوع می‌باشد که قابلیت تشخیص سایه‌زدن، همانند Surface Pen شرکت Microsoft را برای آن فراهم می‌کند. این محصول همچنین دارای نرم‌افزار Air Command برای رسم شکل‌ها، نوشتن نوت‌ها و ادیت اسناد می‌باشد.
Samsung همچنین عنوان داشته است که S Pen به طور کامل با Windows Ink سازگار است. این امر به معنای آن است که کاربران به راحتی می‌توانند از S Pen در محیط Windows 10 بهره گیرند.
Samsung این نوت‌بوک را در اندازه‌های ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی به همراه آخرین نسل از پردازنده‌های Core i7 و میزان ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. تنها مدل ۱۵ اینچی آن دارای پردازنده‌ی گرافیکی مجزای AMD Radeon 450 خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه