گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۶ اسفند

گزارش جدیدی از The Information در مورد سابقه‌ی هفت ساله‌ی دستیار صوتی اپل، Siri بحث می‌کند و آن را با عنوان "مشکل" برای اپل توصیف و به خاطر عملکرد مایوس کننده‌ی اسپیکر هوشمند اپل، HomePod آن را مقصر می‌داند. این گزارش به ادعای اخیر بنیانگذار Siri که بیان کرده بود اپل انتظار داشت Siri تطبیق‌پذیرتر از این‌ها باشد، اشاره کرده بود و زیر ساخت اصلی Siri را به خاطر مسائل عملکردی آن در طولانی مدت سرزنش کرد و به گزارش‌های پیشین درباره‌ی بحران‌های مدیریتی و مهندسی پشت صحنه رنگ و لعاب بیشتری داد.
بر اساس این گزارش، Siri وقتی در سال 2011 راه‌اندازی شد محبوبیتی بیش از انتظار اپل داشت، به طوری که این حجم از درخواست‌ها منجر به عدم اطمینان سمت سرور شد. بنابراین توصیه‌های زیرساختی به زودی مورد نیاز شدند، و یک تغییر منفرد بر روی کد Siri، نیاز به سرورهای بیشتر را از 500 به 5 سرور کاهش داد. با این وجود، تلاش‌های بعدی برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید – از جمله تجزیه و تحلیل و پشتیبانی برنامه‌های شخص ثالث – توسط کد Siri که از جنبه‌های متنوعی به عنوان "شکننده"، "غیر قابل انعطاف"، و "پچ شده اما هرگز به طور کامل جایگزین نشده" توصیف شده بود، متوقف شدند.
در این گزارش آمده که مدیریت Siri، مسائل آن را پیچیده کرده است. Siri که در طول این سال‌ها توسط مدیران متعددی اداره شده، باعث ایجاد اختلاف بین زبان طبیعی اپل و تیم‌های تحقیقاتی آن شدند و به طور کل فاقد توجه و بینش بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه