سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

مدیرعامل استدیو بازی سازی Bethesda Game، تد هاوارد اعلام کرد شرکت وی قصد دارد بازی دیگری را برای گوشی های همراه به کاربران ارائه کند. بازی Fallout Shelter که در تابستان سال 2015 برای گوشی های همراه عرضه شد یکی از طرح های آزمایشی این استدیو بوده است.
هاوارد افزود: پروژه ی ما موفقیت آمیز بود و توسعه دهندگان بازی توانستند آن را در فرمتی جدید به کاربران عرضه کنند و تنها در مدت کوتاهی شاهد محبوبیت این بازی در میان علاقه مندان به بازی های همراه بودیم. به گفته ی مدیر توسعه ی این کمپانی، تمامی کارمندان پروژه ی Fallout Shelterعلاقه ی وافری به ساخت و تولید بازی های تلفن همراه دارند و حتی می توان گفت این بازی به یکی از محبوب ترین بازی ها در میان متخصصین این کمپانی تبدیل شده است.
اخبار اصلی کنفرانس مطبوعاتی پیرامون توسعه بازی های جدید تلفن همراه بود. هاوارد در مصاحبه ی خود با اشتیاق تمام گفت: بازی که ما تولید کرده ایم یک بازی محبوب در میان همه ی کاربران است. اما در حال حاضر هیچ تایید و یا تکذیبی در مورد ادامه ی سری جدید بازی Fallout Shelter اعلام نمی کنیم. وی گفت، کار بر روی توسعه ی این بازی توسط متخصصان استدیو مدت زمان زیادی است که آغاز شده که خوشبختانه از پس آن برآمده ایم و احتمالا بازی جدید مشابه بازی Fallout Shelterخواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه