اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۸ دي

بر اساس گزارشی از شبکه‌ی خبری پخش زنده‌ی Cheddar، شرکت Snap در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه‌ی اشتراک‌گذاری استوری‌ها را خارج از اپلیکیشن Snapchat می‌دهد. این ویژگی که "Stories Everywhere" نامیده می‌شود برای بهبود حضور Snapchat فراتر از یک اپلیکیشن موبایلی و برای رقابت با Facebook و Instagram طراحی شده است.
از زمان عرضه‌ی اوراق عمومی Snap در ماه فوریه، این شرکت با رشد کم کاربر و کاهش درآمد مواجه بود، همچنین در سه ماهه‌ی سوم سال جاری از ارقام ناامیدکننده‌ی وحشتناکی رنج برد. این مشکلات دلایل چندی داشت، از جمله توانایی Facebook در تکرار ویژگی های اصلی Snap و جایگزینی آن‌ها در محصولات بسیار محبوب‌تر و قابل دسترس‌تری مانند Instagram. پس از آن Snap متعهد شد تا Snapchat را کاربر پسندتر سازد، و آن را با طراحی مجددی آغاز کرد که هم‌اکنون در حال عرضه است، اما این ویژگی برای درصد کمی از کاربران در دسترس است. بخشی از این طراحی مجدد شامل تمرکز بیشتر بر روی Discover Feed است.
هنوز مشخص نیست این تغییرات اساسی تا چه حد بر رشد کاربر Snap تاثیر می‌گذارد، اما به نظر می‌رسد Snap منابعی را در جهت افزایش حضور محتوای تولید شده‌ی کاربر عمومی و حرفه‌ای در سراسر اکوسیستم وب خود دارد. در "Stories Everywhere"، ایده این است که استوری‌ها بر روی سایت‌های خبری و هر جا که ممکن است جاذب افراد بیشتری برای ثبت نام در این اپلیکیشن باشد، به اشتراک گذاشته شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه