اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

یک برنامه ی مشارکتی جدید به ارائه ی اطلاعات مربوط به رویدادها، به منظور کمک به شما برای اجتناب از بروز تاخیرها می پردازد.
اپلیکیشن های جهت یابی مانند Apple Maps, Google Maps و Waze برای زمانی که شما لازم است بدانید که در حال نزدیک شدن به ترافیک سنگین یا راهبندان هستید، بسیار خوب هستند. Waze از انجام این وظیفه به همراه برنامه ی مشارکتی رویدادهای جهانی خود، فراتر رفته است. این شرکت در حال همکاری با برگزارکننده های رویدادهای بزرگ مانند دوی استقامت و سایر رویدادهای ورزشی است تا شما را از تجربه کردن تاخیرهای غیرضروری بازدارند. این شرکا در حال حاضر قادر هستند تا از ابزار نهایی Waze به منظور وارد شدن هر نوع انسداد برنامه ریزی شده که ممکن است در زمان رویدادها با آن ها روبرو شوید، استفاده کنند. گزارشات به دست آمده از TechCrunch اعلام کرده اند که برگزارکنندگان رویدادها قادر خواهند یود تا به اضافه کردن جزئیاتی مانند محدودیت های مسیر، واژگونی خطوط مسیر، موقعیت های موجود برای پارک کردن، برای بیش از 65 میلیون کاربر بپردازند.
همچنین، یک نقشه ی زنده می تواند در وب سایت مربوط به رویدادها جای بگیرد تا به ارائه ی اطلاعات به روزشده در مورد جریان ترافیک و غیره بپردازد. Waze گفته است که این تلاش های جدید به شرکت کنندگان کمک می کند تا سریعتر خود را به این رویدادها برسانند که در نهایت می تواند به وجود طرفداران خوشحال تر و از نظر تئوری ، افزایش تجارت و امتیازات فروش برای محل اجرای رویدادها منجر شود. حتی اگر قرار نیست به این مسابقه یا بازی بروید، این اپلیکیشن در مورد ترافیکی که در جاده ها و در نزدیکی مکان های برگزاری رویدادها وجود دارد به شما اطلاع میدهد تا شما از رفتن به این مکان ها اجتناب کنید.
این اپلیکیشن در حال راه اندازی نوآوری های جدید به همراه 20 شریک جدید در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپای شرقی و آسیا می باشد. در آمریکا، این لیست شامل آتلانتا (گنبد گرجستان)، واشنگتن RedSkins (زمین FedEx )، شیرهای دیترویت ( زمین Ford ) ، تیم ملی واشنگتن (پارک ملی)، آتلانتا Hawks ( منطقه ی Phillips) و مجموعه ی مسابقه ی دوی سرعت Rock n’ Roll می باشد. زمانبندی نمی توانست برای Waze بهتر از این باشد زیرا فصل جدید NFL قرار است ماه آینده آغاز شود.

برچسب هاWaze
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آرنولد شوارتزینگر حالا راهنمای صوتی شما در سرویس ناوبری Waze می باشد