اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱ ارديبهشت

ابزار و نرم افزار های زیادی برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای شخصی در بازار موجود است که برخی از آن ها به جای مرتب کردن کارها، بیشتر آن ها را پیچیده خواهد کرد. کمپانی مایکروسافت نیز یکی از این نرم افزار های را با نام Wunderlist پس از خرید آن به کاربرانش ارائه کرده است.
یکی از ویژگی های مورد توجه این نرم افزار تحت وب بودن آن است و می تواند به افراد فعال در زمینه ی وب کمک شایانی کند. اما گویا مایکروسافت تصمیم جدیدی برای این سرویس محبوب Wunderlist گرفته است. به گفته ی نمایندگان این کمپانی، گویا تا آینده ای نه چندان دور این سرویس منحل خواهد شد.
مایکروسافت برای برنامه ریزی فعالیت کاربرانش نرم افزاری را با نام To-Do طراحی کرده است. پس ازآن اقدام به خرید استارتاپ آلمانی Wunderkinder6 کرد که پایه و اساس سرویس Wunderlist بود. در مورد قیمت معامله شده این سرویس هیچ صحبتی به میان نیامده است. اما کارشناسان بر این عقیده اند این استارتاب با قیمتی 100 تا 200 میلیون دلاری معامله شده است.  همانطور که توضیح دادیم، مایکروسافت در طی ماه های آینده قصد دارد برنامه ی To-Dо را به صورت کامل و جایگزین مناسبی برای سرویس Wunderlist ارائه کند.
همچنین این نرم افزار مدیریتی جدید برای iPad ،Mac و تبلت ها و سیستم های اندوریدی قابل اجرا خواهد بود. پس از این تمامی قابلیت های موجود در سرویس Wunderlist به سرویس کنونی To-Doمنتقل خواهد شد و سرویس قبلی بسته می شود. To-Do شباهت بسیار زیادی به اپلیکیشن Wunderlist دارد و حتی می توان فهرست های ساخته شده در Wunderlist را به آن منتقل کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه