تکنولوژی
الناز فرجی۰:۱۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ آبان

قاب تخت در زمان اسباب کشی یک مشکل همیشگی است . یا بزرگ و سنگین اند و حرکت دادنشان سخت است یا آنقدر سست اند که بعد از کلی تلاش برای نصب کردنشان از هم میپاشند . قاب تخت جدید فلوید ، هدفش جمع شدن آسان و حمل و نقل بی دردسر،است .همچنین جمع و جور و محکم است . این قاب تخت برای زندگی شهری طراحی شده ، که با  انتقال زیاد بین مکان های اجاره ای ، فضای محدود و دردسر های حمل و نقل همراه است . فلوید میگوید که این قاب تخت به سرعت و به سادگی به درب منزل شما ارسال شده و همه ی وسایلش لحاظ شده اند و آماده ی استفاده است .
این قاب شامل سه بخش میشود : پنل های چوبی، ساپورت های آهنی و بند ها . پنل ها از روکش درخت فان ساخته شده اند و ساختار لانه زنبوری دارند که آنها را محکم ولی سبک میکند . این پنل ها به هم میچسبند تا وسیله ی نگه دارنده ی تشک را بسازند، و تعدادشان بستگی به اندازه ی تخت دارد . دو نوع پشتیبان آهنی وجود دارد ، یکی زیر قسمت وسطی تخت است و دیگری در دو طرف تخت . هر دوی آنها طوری طراحی شده اند تا به سادگی به پنل ها وصل شده و پایه های be elastic snap این وسیله باشند . بند ها هم کاملا محکم دور وسیله برای نگه داشتن چیزها باهم قرار گرفته اند .


نه تنها طراحی قاب تخت فلوید به گونه ای است که سریع جمع میشود ، بلکه سریع باز هم میشود ، بسته بندی شده ، حمل میشود و به راحتی هر جا بدون اینکه عضوی را از دست بدهد  باز میشود . کمپین جمع آوری سرمایه ی kickstarter برای این قاب تخت فلوید در جریان است . کسانی که 265 دلار کنار گذاشته باشند میتوانند یکی از این قاب ها را دریافت کنند . البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تاخیر مجدد در ارائه آپدیت اندروید 5 برای کاربران HTC One و HTC One M8