گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

آیا ورایزون واقعا سریع‌ترین شبکه 5G را در دنیا دارد یا در تبلیغات خود چنین ادعایی کرده است؟ این سوالی است که اعتراض اپراتورهای تلفن همراه آمریکا را برانگیخته است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، AT&T رقیب بزرگ ورایزون درمورد ادعای این اپراتور مبنی بر ارایه سریع‌ترین شبکه 5G دنیا شکایت کرده است و پرونده این ادعا را در بخش تبلیغات ملی آمریکا (NAD) باز کرده تا این ادعا مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد.
نکته جالب توجه این است که AT&T ادعای سرعت ورایزون را مورد بحث قرار نداده است و تنها به موضوع ارایه سرویس فوق سریع پهنای باند 5G از سوی ورایزون اشاره کرده است و NAD نیز بررسی‌های خود را روی دسترس‌پذیری پهنای باند فوق سریع آن متمرکز کرده است.
NAD نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: در بررسی‌های صورن گرفته مشخص شد تنها 0.5 درصد از کاربران قادر به اتصال به پهنای باند فوق سریع 5G ورایزون بودند که در مقایسه با ادعای این اپراتور بسیار اندک است و ادعای این اپراتور رد می‌شود.
این موسسه با بررسی ادعای دسترس‌پذیری و کارکرد شبکه فوق سریع 5G ورایزون افزوده است: باتوجه به شاخص‌های بسیار پایین این دو معیار بهتر است ورایزون موضوع سرعت شبکه خود را در بوق و کرنا نکند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه