موبایل و تبلت
دنیا شکوهی۶:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد

ما انتظار نداریم آیفون تا ماه سپتامبر تلفن جدیدی معرفی کند، اما این مساله شایعات در مورد تولید بی رویه محصولات تازه را متوقف نمیکند. شایعات امروز به گفته  Feng، یک وبسایت چینی، آیفون 6S پلاس، با رزولوشن بالا با صفحه نمایش 2K به بازار خواهد آمد.
طبق گزارش  TechRadar، اگر صحت داشته باشد، تلفن اپل با نزدیکترین رقیب خود، سامسونگ گلکسی نوت 4 که آن نیز رزولوشن بالایی دارد،مطابقت دارد. صفحه نمایش 2K، 2048×1536، در مقایسه با 1920×1080 در 1080p HD نرمال.
جدای صفحه نمایش، انتظار میرود 6S (یا آیفون 7، یا هرچیز دیگری که آیفون میخواهد تلفن با صفحه نمایش بزرگتر خود را بنامد) تکنولوژی "Force Touch" که مشخص میکند شما چقدر سخت صفحه نمایش را فشار میدهد، را پشتیبانی میکند، که همچنین میتواند قابلیت ثانویه بر روی فشارهای بر روی صفحه نمایش را فعال کند.( کمی مانند کلیک سمت راست بر روی موس)
شایعات دیگر درمورد آیفون شامل، احتمال کارکردن اپل بر روی آیفون مینی است که گزینه آیفون 6 کوچکتر را ارائه میدهد.
البته مانند تمام شایعات دیگر احتمال نادرست بودن آنها وجود دارد تا زمانی که ما اطلاعات تایید کننده ای در این مورد دریافت کنیم. گرچه اپل اهمیت نمیدهد که پیشرفته ترین تکنولوژی را داشته باشد، اما تکنیک داشتن را دوست دارد، و  به بازار آمدن صفحه نمایشی بزرگتر از  HD در اطراف ماه اکتبر منطقی تر (قابل اعتماد/مقرون به صرفه است) از زمانی است که گلکسی نوت 4 در پاییز گذشته به بازار آمد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشکلات کاربران با آیفون جدید SE