ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۱ خرداد

به گزارش پیوست، سهام کافه‌بازار تا اواخر تابستان ۹۹ در بورس عرضه می‌شود؛ این خبری است که امیر امین‌شریفی، مدیرعامل کافه بازار در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود با پیوست اعلام کرد.
در سومین شبانه های پیوست که به صورت گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی سه‌شنبه (۲۰ خرداد) برگزار شد، امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌ بازار اعلام کرد قصد دارند تا انتهای تابستان سال ۹۹ وارد بورس شوند. امین‌شریفی در این باره به آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست گفت: «پروسه ورود به بورس بسیار پیچیده و عجیب است. ما درحال آماده‌سازی خود و رسیدگی به صورت‌حساب‌های مالی شرکت هستیم و امیدواریم هرچه زودتر این فرآیند را طی کنیم.»
در شرایطی مدیرعامل کافه بازار خبر از آماده شدن این شرکت برای ورود به بورس می‌دهد که چندی پیش هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران اعلام کرده بود که با وجود اینکه جلساتی برای پیوستن کافه بازار به بورس برگزار شد، اما مدیران کافه بازار پیگیر این موضوع نبودند و هنوز در برخی از استانداردهای پذیرش بورس مانند ساختارهای مالی‌ با کافه‌بازار به تفاهم نرسیده‌ایم و باید مذاکرات بیشتری انجام شود. حال به نظر می‌رسد بخشی از این مشکلات برطرف شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه