گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت IBM خدمات امنیتی IBM Security را برای فضای رایانش ابری خود ارتقا می‌دهد تا از این طریق در فضاهای ابری ترکیبی و چندگانه محافظت بیشتری را از کاربران انجام دهند و این سیستم امنیتی قرار است برای محیط‌های مختلف از جمله AWS آمازون، Cloud آی‌بی‌ام، Cloud گوگل، Azure مایکروسافت و … ارایه شود.
به گفته شرکت IBM، سازمان‌ها می‌توانند از این خدمات برای اطمینان از داده‌ها، کاربران نهایی، میزان فعالیت‌های کاری و امنیت اپلیکیشن‌های خود در سیستم‌های ابری و داخلی استفاده کنند.
این شرکت همچنین توضیح داد خدمات پیشرفته و تخصصی امنیتی IBM مخصوص فضای ابری با مجموعه یکپارچه از راهکارهای ابری، راهکارهای اختصاصی و اپلیکیشن‌های تولید شده در دیگر شرکت‌ها ترکیب می‌شود.
از جمله این خدمات می‌توان به سرویس Cloud Native Security اشاره کرد که در قالب سرویس‌های امنیتی مشاوره‌ای و مدیریت شده در دسترس سازمان‌ها قرار می‌گیرد و خدماتی نظیر مدیریت و نظارت بر کنترل‌های امنیت داخلی را در محیط‌های ابری ارایه می‌دهد.
از دیگر سرویس‌هایی که در این زمینه ارایه شده است می‌توان به Cloud Security Posture Management، Container Security و Cloud Security Strategy اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه