گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ مرداد

اریکسون یکصدمین قرارداد تجاری 5G خود را بعد از امضا با تلکام اسلوونی جشن گرفت.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این قرارداد به صورت رسمی روز ۱۶ جولای به منظور راه‌اندازی شبکه 5G طی هفته های پیش رو در اسلوونی امضا شد.
مدیر ارشد فناوری تلکام اسلوونی در این باره گفته است: ارتقای شبکه های 4G فعلی به 5G، اسلوونی را روی نقشه کشورهای پیشرفته دیجیتالی قرار خواهد داد.
او افزوده است: با هدف فراهم آمدن فرصت هایی برای ارایه راهکارهای ICT جدید، سرویس ها و مدل های کسب و کاری جدید، تحول و ارتقای فناوری موبایل موجود به استانداردهای ایمن با بهره مندی از شرکای تجاری خود مانند اریکسون، ارتقای شبکه فعلی به 5G برای بهره مندی همه شهروندان اسلوونی در دستور کار قرار گرفته است.
ارایه سرویس های اولیه 5G در این کشور 25 درصد از بیشتر شهرهای بزرگ اسلوونی را در مراحل ابتدایی توسعه شبکه پوشش خواهد داد و تا پایان سال جاری میلادی میزان پوشش آن به 33 درصد خواهد رسید.
اریکسون با 56 شبکه درحال کار در پنج قاره از زمان اعلام راه اندازی اولین شبکه 5G خود در سال 2014 راه طولانی را پیموده است و با یکی از رقبای اصلی خود، آینده صنعت تلکام برای این وندور سوئدی بسیار روشن به نظر می رسد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه