اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

IGTV که به کاربران اجازه‌ی آپلود ویدئوهای طولانی مدت را می‌دهد هم به شکل برنامه‌ای مجزا است و هم در پشت دکمه‌ی نارنجی استاتیکی در صفحه‌ی اصلی خود برنامه‌ی اینستاگرم قرار گرفته است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند مستقیما از طریق برنامه‌ی اینستاگرم به آن دسترسی داشته باشند.
IGTV یک ماه است که عرضه شده و ویژگی فید اینستاگرم حدود ۸ سال است که فعال است، بنابراین عاقلانه است تا تلاش بیشتری برای کشاندن نظرات از این ویژگی اینستاگرم به قابلیت جدید انجام داد. این همان دلیلی است که اینستاگرم در حال آزمایش کردن آن با روشی است تا اسلاید تصاویری از ویدئوهای IGTV را در فید برنامه‌ی اصلی خود نمایش دهد.
سخنگوی اینستاگرم آزمایش شرکت را تائید کرد و گفت "ما همیشه در حال آزمایش کردن روش‌های جدید و متفاوت برای عرضه‌ی محتواهای جذاب به افراد در اینستاگرم هستیم."
IGTV زیر قسمت Stories ظاهر می‌شود، طرح فید پیشین را فشرده‌تر می کند، بنابراین عکس‌ها یا فیلم‌های کمتری بلافاصله بر روی نمایشگر دیده می‌شوند. این حالت پیش‌نمایش فرش مانندی از ویدئوهای IGTV را با عناوین و طول‌ها، به اضافه‌ی نام خالق و تصویر حساب کاربری نشان می‌دهد که خیلی شبیه به صفحه ی Snapchat Discover و Recent Stories اینستاگرم است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه