موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

کمپانی LG رونمایی از محصول جدید خود از سری G را به زمان دیگری موکول کرده است. گفتنی است این محصول در حال دریافت برخی از نوآوری‌های جدید می‌باشد البته باید به این نکته اشاره کرد که مدل جدید از این سری، LG G7 ThinkQ نام‌گرفته است.
به لطف نشت اطلاعات و تصاویری از این محصول در وب‌سایت مطبوعاتی AndroidHeadlines، کاربران با برخی از ویژگی‌های مورد انتظار آن آشنا شده‌اند. ازلحاظ طراحی باید گفت که مدل جدید تفاوت چندانی با LG G6 ندارد و تنها ویزور در بالای صفحه‌نمایش قرارگرفته است در مورد دوربین نیز قرار گرفتن دوربین‌ها به‌ صورت عمودی با نمونه‌ی قبل متفاوت خواهد بود. در بقیه‌ی موارد، قاب همانند گذشته از جنس شیشه و فلز می‌باشد و در پنج رنگ به بازار عرضه خواهد شد.
اضافه شدن پیشوند ThinkQ به نام گوشی هوشمند، به دلیل عملکرد هوش مصنوعی است. در سری جدیدی که به‌تازگی بانام LG V30S ThinkQ معرفی شد، برخی از توابع جهت عملکرد کامل‌تر هوش مصنوعی برای شناسایی اشیاء در تصاویر و حالت‌های تصویربرداری افزوده‌ شده است. در طراحی قاب LG G7 یک دکمه‌ی اضافی در سمت محصول وجود دارد که ظاهراً، برای فعال‌سازی دستیار صوتی، خواهد بود.
LG G7 دارای صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی با رزولوشن 1440×3120 پیکسل، دو دوربین دوگانه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی با یک ماژول لمسی و پردازنده‌ی Snapdragon 845 خواهد بود. رم این دستگاه احتمالاً ۴ یا ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ خواهد بود. باتری این گوشی هوشمند ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه