تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۱ دي

انتشار فیلم واقعیت مجازی ساخته شده توسط Samsung Gear VR با بازی LeBron James
اوایل این هفته، ستاره بسکتبال در همکاری با استدویوی Oculus اولین فیلم واقعیت مجازی خود را نام "تلاش برای عظمت" را منتشر خواهید کرد که در آن جیمز را در جاهای محتلف در طول روز نشان می دهد که مشغول انجام تمرینات خود می باشد، از یوگا گرفته تا تمرینات قلبی عروقی یا کاردیو. این فیلم 360 درجه ای که توسط "فلیکس" و "استدویوی پل" ساخته شده است یکی از قسمت های مجموعه 5 قسمتی به نام "بی وقفه" می باشد.
ستاره ورزشی و نقش اول فیلم (trainwreck) یک تیزر کوتاه که در زیر مشاهده می کنید را در صفحه فیس بوک خود قرار داده است. شما می توانید تمام این فیلم 12 دقیقه ای را از فروشگاه Oculus یا از طریق نرم افزار سامسونگ شیر VR دانلود کنید.
این ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای را از فرایند تمرین این بازیکن بزرگ تهیه کرده و برای کاربران هدست‌ واقعیت مجازی وی آر سامسونگ منتشر کرده است. با توجه به گزارش و تحقیق Touchstone Research و Greenlight در مورد VR (واقعیت مجزای) درصد بسیار بالایی نزدیک 95 درصد از افراد مورد پژوهش در مورد فیلم های واقعیت مجازی آگاهی داشتند اما درصد بسیار کمی از آنها (حدود 35 درصد) تجربه کار با آن را داشته اند.
با این وجود، ترکیب ستاره های NBA مانند جیمز، با فیلم های واقعیت مجازی، علاقه مندان بیشتری را در سال 2016 به خود جلب می کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرمایه‌گذاری بیش از ۱ میلیارد دلاری Samsung بر روی تولید چیپ در خاک آمریکا