ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد

آیا تاکنون در تاریکی شب مجبور به خواندن یک مقاله با زمینه سفید و روشن شده اید؟! اگر جوابتان مثبت باشد احتمالاً به خوبی قدر گزینه Night Mode در برخی از اپلیکیشن ها را می دانید. این حالت در واقع با تیره کردن تم، روشنایی صفحه را کمتر می کند. به نظر می رسد این ویژگی حالا به صورت پیش فرض در اندروید M وجود خواهد داشت.
براساس گفته وب سایت Droid-Life که برای مدتی به نسخه پیش نمایش اندروید M دسترسی داشته اند، گزینه هایی برای تغییر تنظیمات تم گوشی در اختیار کاربر قرار دارد. کاربران ابتدا باید بخش developer options را فعال کنند تا قابلیت انتخاب بین سبک روشن، تیره یا خودکار تم گوشی را داشته باشند.


کاربرد دو گزینه اول از نامشان مشخص است، اما گزینه سوم یعنی حالت خودکار ویژگی جالبی می باشد. در این حالت احتمالاً گوشی به صورت خودکار تشخیص می دهد که روشنایی صفحه نمایش را به چه شکلی تنظیم کند.
البته به گفته Droid-Life حالت خودکار عملکرد چندان دقیقی را ارائه نکرد. شاید این قابلیت هنوز به طور کامل توسط گوگل توسعه پیدا نکرده باشد و یا در حال حاضر دارای باگ های مختلف است. به هر جهت این ویژگی در اندروید M گوگل حضور خواهد داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل Photos ، ذخیره عکس و فیلم رایگان و نامحدود و بسیاری چیزهای دیگر ارائه میدهد.