پوشیدنی
مصطفی طبری۶:۳۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

از زمانی که مشخص شد اپل بزودی ساعت هوشمندش، اپل واچ را رونمایی خواهد کرد، شایعاتی مبنی بر احتمال وجود یک نسخه لاکچری و گران قیمت که از مواد اولیه ای مانند طلا و سایر فلزات گران بها برخوردار بود، مطرح می شد. براساس این شایعات، قیمتی 4 الی 5 هزار دلاری برای این نسخه از اپل واچ در نظر گرفته شده بود. تمام این شایعات با معرفی رسمی Apple Watch Edition رنگ باخت و کاربران فهمیدند که با ساعت هوشمندی به مراتب گرانتر از چیزی که قبلاً تصورش را داشتند مواجه خواهند شد!

مدل Apple Watch Tempo by Legend, Helsinki


این نسخه از اپل واچ قیمتی 10 تا 17 هزار دلاری دارد و حالا بنظر می رسد این قیمت نیز در برابر نسخه ای جدید و فوق لوکس ناچیز باشد.
این نسخه لاکچری جدید از طلای 18 عیار و بصورت کاملاً دستی با صرف 30 ساعت کار هنری توسط کمپانی Legend تولید شده و Apple Watch Tempo نام گرفته است. برای بند این ساعت نیز از مواد گرانبهایی مانند پوست کروکدیل، پوست نوعی سفره ماهی و چرم شترمرغ و کوسه استفاده شده است. همچنین بر روی بدنه این ساعت هوشمند از الماس های با درجه VVS1 استفاده شده و کاربران می توانند داک اختصاصی این ساعت را که به منظور شارژ کردن استفاده می شود نیز از جنس طلای 24 عیار سفارش دهند.
قیمت این نسخه از اپل واچ در وب سایت این طراح درج نشده اما بنظر می رسد با یک قیمت 5 رقمی سر و کار داشته باشیم!

ساعت Brikk Lux


اگر آماده اید می خواهیم وارد دنیای قیمت های 6 رقمی شویم، جایی که Brikk Lux بسته به انتخاب هایی که می کنید برای شما بین 49 تا 115 هزار دلار آب خواهد خورد! برای مثال Brixx Lux Watch Omni از طلای 18 عیار زرد، صورتی یا پلاتینیوم 950 ساخته شده و توسط چند الماس با وزن کلی 11.3 قرات تزئین شده است. در نسخه Lux Watch Deluxe ساعت با استفاده از الماس هایی با وزن کلی 2.3 قرات تزئین می شود و سایر موارد با نسخه Omni یکسان است.

اپل واچ لاکچری با طراحی GoldGenie


اگر می خواهید با گرانترین اپل واچ تولید شده در دنیا آشنا شوید، باید به سراغ Apple Watch Diamond Ecstasy بروید. این اپل واچ که توسط GoldGenie طراحی شده قیمتی مادل 170 هزار دلار بدون احتساب مالیات دارد که برای خرید یک مازراتی اسپرت کفایت می کند!
در ساخت این ساعت از طلای 18 عیار عادی، رزگلد و پلاتینیومی به وفور استفاده شده و بر روی بدنه آن نیز از الماس های با کیفیت به منظور تزئین هرچه بهتر بهره گرفته شده است. همچنین اگر از طرفداران چرم هستید می توانید نگاهی به نسخه Diamond Ecstasy Exotic این کمپانی نیز بیندازید. این نسخه که 59 هزار دلار قیمت دارد از بندی متشکل از پوست کروکدیل و پوست مار پایتون در رنگ های مختلف بهره می برد و بر روی بدنه آن نیز از طلا و الماس استفاده شده است.
اگر خیلی از الماس خوشتان نمی آید می توانید به سراغ نسخه Apple Watch Elite بروید که تنها از طلای 24 عیار و بندی چرمی و با کیفیت تولید شده بروید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک برنامه ای برای انتشار اپلیکیشن Apple Watch ندارد