سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۷ تير

پس از اینکه گفته شد اپل تصمیم گرفته از مودم 5G اینتل با نام "Suuny Peak" در آیفون‌های آینده استفاده نکند، اینتل این بخش از گزارش را رد کرد.
سخنگوی شرکت به VentureBeat گفت: تعهدات و نقشه‌ی راه مشتری  5G اینتل برای سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ هیچ تغییری نکرده است. ما همچنان به برنامه‌ها و پروژه‌های 5G خود مقید هستیم. وقتی که از وی پرسیده شد که این بدین معناست که اپل مشتری مودم 5G اینتل است، سخنگوی این شرکت تنها به این جمله اکتفا کرد که "بخشی از داستان در ارتباط با مودم 5G اینتل نادرست است."
گزارش به‌روز شده توضیح می‌دهد Sunny Peak در حقیقت مودم 5G نبوده و آن طور که در ابتدا ادعا شده، تراشه‌ای ترکیبی از 5G ،WiFi و بلوتوث نیست. در عوض، قطعه‌ی اعلام نشده تنها تراشه‌ی ترکیبی از WiFi و بلوتوث است و انتظار می‌رود پشتیبانی از 802.11ad WiGig WiFi را شامل شود، اما درگیر با مشکلات مهندسی است.
مکاتبات داخلی بررسی شده توسط CTech نشان داد که اینتل کار بر روی این تراشه را متوقف کرده و تیم آن متمرکز بر روی پروژه‌ی دیگری شده است، چراکه انتظار می‌رود اپل خریدار اصلی آن باشد.
نوع روابط اینتل و اپل موضوع بحث‌های زیادی در ماه‌های اخیر بوده است و برنامه‌های این شرکت کوپرتینوئی برای مودم‌ها و CPUهای اینتل همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه