سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

شرکت پاناسونیک ، باتری های لیتیوم یون بسیار نازکی را برای تولید گجت های هوشمند و اینترنت اشیا ارائه کرده است. اطلاعات کامل این خبر را در وب سایت رسمی این شرکت منتشر کرده است. باتری ارائه شده دارای ظرفیت - 17.5 تا 60 میلی آمپر می باشد. اندازه این باتری به ترتیب 28,5х39 мм و 40х65 мм می باشد. ضخامت هر دو باتری 0.55 میلی متر می باشد. باتری قابلیت خمیدگی تا 25 درجه را دارد.
دو باتری الکترود با بار مخالف، به صورت جداگانه قرار گرفته اند. باتری توسط چند لایه محافظ پوشیده شده است این میزان محافظت برای جلوگیری از نشت الکترولیت باتری اندیشیده شده است. پاناسونیک ادعا می کند که این باتری برای استفاده در دستگاه های قابل حمل کاملا امن است.
بر طبق این استانداردها شعاع خم شدن به 40 میلی متر و زاوایه‌ی پیچش هم به میزان ۱۵ درجه می باشد . این باتری حتی پس از خم شدن و پیچش‌های مکرر باز هم ویژگی‌های خود را حفظ خواهد کرد. گفته می شود این باتری پس از 1000 بار خمیدگی تنها 20 درصد از ظرفیت خود را از دست می دهد.
این شرکت هنوز هیچ گجتی را که با استفاده از این باتری کارکند معرفی نکرده اما به نظر می رسد استفاده آن در گوشی های هوشمند منتفی است زیرا میزان حجم این باتری در بیشترین حالت 60 میلی آمپر ساعت می باشد. اما نماینده این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد این باتری را در گجت های پوشیدنی خود استفاده کند.
کمپانی پاناسونیک محصول جدید خود را در نمایشگاه CEATEC JAPAN 2016 در تاریخ 4 تا 7 اکتبر در شهر تیبا ژاپن رونمایی خواهد کرد. البته این اولین باتری انعطاف پذیر برای استفاده در گجت ها نیست و سامسونگ پیش تر نیز چندین اختراع دیگر را در همین منطقه رونمایی کرده بود.

برچسب هاBatteryPanasonic
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یک راهکار نرم افزاری برای گوشی نوت 7 شارژ باتری را زیر 60 درصد نگه می دارد