ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد

برات قنبری با استعفای رسول سرائیان و مهاجرت او به اصفهان، به عنوان دبیر جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رسول سرائیان فروردین ماه 99 به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایریسا وابسته به فولاد مبارکه اصفهان معرفی شد.
برات قنبری متولد سال ۱۳۳۲ است. تحصیلات کارشناسی را در رشته برق دانشگاه شریف گذراند و مدرک فوق لیسانس خود را نیز در رشته برق از دانشگاه شریف در سال ۱۳۶۸ اخذ کرد. پس از آن عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران شد.
در سال ۱۳۶۰ سرپرست بخش کامپیوتر مرکز تحقیقات مخابرات ایران بود و در همین سال سمت معاون پژوهشی مرکز را نیز بر عهده گرفت. عضویت در هیئت مدیره و قائم مقام شرکت مخابرات ایران، عضویت در شورای فناوری اطلاعات، شورای آموزش، تحقیق، فناوری و تولید، شورای هماهنگی و سیاستگذاری مخابرات و شورای تغییر ساختار و خصوصی سازی در وزارت پست و تلگراف و تلفن از سوابق اجرایی وی محسوب می شود.
از دیگر مسئولیت‌‌های مهم برات قنبری می توان به معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی وزارت پست و تلگراف در سال ۱۳۸۲ و معاونت ارتباطات و برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۳ اشاره کرد. وی از اسفند ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۸۲ به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات مخابرات ایران منصوب شد.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، سرپرست بخش کامپیوتر مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مدیریت دفتر پست و مخابرات سازمان برنامه و بودجه، عضو هیئت فنی و عضو کمیته تجهیزات مرکز تحقیقات مخابرات ایران، قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، عضویت در شورای فناوری اطلاعات، شورای آموزش، تحقیق، فناوری و تولید، شورای هماهنگی و سیاستگذاری مخابرات و شورای تغییر ساختار و خصوصی سازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت برنامه ریزی این وزارتخانه از جمله سمت های اجرایی او بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه