ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ فروردين

رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات: «سال آینده دو رویداد بین‌المللی مشترک با اتحادیه‌ی جهانی مخابرات (ITU) برگزار خواهیم کرد. یک رویداد اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد به مناسبت روز ICT تحت عنوان ICT و دختران. این رویداد عمدتاً در یک سری کشورهای پیشرو در حوزه ICT برگزار می‌شود. در شش‌ماهه اول هم یک دوره آموزشی مجدداً با اتحادیه جهانی مخابرات با همان کیفیتی که سال گذشته و با حضور متقاضیانی از کل منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهیم کرد.»
وی در ادامه با تأکید بر اینکه یکی از موضوعات مغفول مانده که دانشکده سال آینده برای آن برنامه خواهند داشت استارتاپ‌های حوزه‌ی آموزش ICT است، گفت: «در سال‌های اخیر جوانان در کشور استارتاپ‌های در حوزه ICT مثلاً در زمینه‌ی حمل‌ونقل، مبادلات بانکی، املاک یا گردشگری به راه‌انداختند که تعدادی از آن‌ها از مرحله‌ی استارتاپ هم گذر کرده و به شرکت‌های بزرگی تبدیل‌ شده‌اند؛ اما استارتاپ‌های آموزش ICT طی سال‌های گذشته مقداری مظلوم واقع‌ شده‌اند.
یزدانیان افزود: یکی از کارهای که سال آینده دانشکده برای آن برنامه دارد بزرگ کردن سایز استارتاپ‌های است که در زمینه‌ی آموزشی فعالیت می‌کنند. این کار به این معنا نیست که به آن‌ها پول دهیم یا مورد حمایت مستقیم قرار گیرند. مهم این است که ما منظومه کسب‌وکار را برای آن‌ها به‌ گونه‌ای فراهم و راهکارهای را پیش‌بینی کنیم تا منجر به بزرگ شدن سایز شرکت‌ها و استارتاپ‌های آموزشی در حوزه ICT شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه