تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

پس از کشف این موضوع که با خرید یک کابل USB-C ممکن است گوشی براق شما و یا کروم بوکتان بسوزد، گروه ارائه کننده USB3.0  در حال طراحی یک پروتکل جدید است تا با این موضوع مبارزه کند و به شما نشان دهد که آیا کابلتان مجوز دارد و یا دارای مشکل است.
این بدین معنی است که هنگام وصل کردن کابل USB که توسط مجریان این انجمن تائید شده است، دستگاه شما قادر است تا رمز 128 بیتی را باز کند و این یعنی کابل ایمن است.هنگامی که آنها ارتباط برقرار کردند، قبل از شروع شارژ و لطمه خوردن به گوشی، دستگاه به شما اطلاعات لازم را میدهد.
برای افرادی که در ایستگاه های عمومی دستگاه خود را شارژ میکنند منافعی وجود خواهد داشت – اگر تلفن شما مجوز درستی داشته باشد تنها از کابل هایی که مجوز دارند و تائید شده هستند شارژ میشوند.همچنین منافع امنیتی نیز برای به روز رسانی ها موجود است، زیرا شرکت ها دائما اطلاعاتی را به روز میکنند تا با استفاده از این سیاست تعبیه شده به کابل ها اجازه انتقال اطلاعات داده شود.
اگر در حال حاضر شما یک Nexus و یا کروم بوک تهیه کرده اید که از USB-C استفاده میکند، احتمال دارد که پس از به روز رسانی از مشخصات احراز هویت جدید استفاده کند اما تا زمانی که نرم افزار با استفاده از مجریان این سیاست با کابل ست نشوند این نرم افزار کار نخواهد کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت SanDisk نسل جدیدی از درایو فلش را برای آی فون معرفی کرد