پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

این پست در مشارکت با WireCutter ، تولید شده است، یک راهنما برای خریداران به سمت بهترین تکنولوژی. لطفا مقاله ی کامل را در اینجا بخوانید.
پس از سه سال آزمایش مداوم این چراغ قوه ها، و اضافه کردن 12 مدل جدید به بخش آزمایشی، ما هنوز فکر می کنیم که Black Diamond Spot به عنوان بهترین چراغ قوه ی پوشیدنی برای تمامی افراد محسوب می شود. هیچ چیز به این اندازه مقرون به صرفه، نمی تواند برای شما نور بیشتر و زمان استفاده ی طولانی تری را فراهم کند، که در صورتی که شما قصد دارید تا از این محصول در فضاهای بیرونی استفاده کنید، این ویژگی ها از اهمیت بسیاری برخوردارند.

این محصول برای چه کسانی ساخته شده است؟

اگر شما اهل انداختن کوله پشتی هستید و یا فردی هستید که به کمپ زدن، کوهنوردی و راه پیمایی علاقه دارید، این محصول می تواند راهنمای راه شما باشد، ما همچنین در صورتی که شما قصد کوهنوردی برای چندین روز را دارید، از یک جایگزین قابل شارژ شدن برای شما برخورداریم. اگر به دنبال چنین محصولی برای خواندن، تعمیرات ماشین، انجام کارهای خانه، و یا تولید لباس و انجام مدلینگ هستید، و یا اگر در HVAC و یا در بخش ساخت و ساز کار می کنید، ما پیشنهاداتی داریم که می تواند مطابق با نیازهای شما باشد.
به یاد داشته باشید که محصولی که در حال معرفی آن هستیم برای دوچرخه سواری در کوهستان (شما نیاز به چیزی دارید که از نور بیشتری برخوردار باشد)، یا شکار پیشنهاد نمی شود، همچنین برای اهداف فعالیت های نظامی، استفاده های تاکتیکی و یا عملیات نجات نیز مناسب نمی باشد (شما نیاز به محصولی با نور LED، و تشخیص دما با رنگ در شب دارید). و آنها انتخاب مناسبی برای غارنوردی، شیرجه و یا عکاسی در زیر آب نیز نیستند (شما نیاز به یک محصول کاملا ضدآب دارید)

چگونگی انتخاب و آزمایش آن

ما کار خود را از طریق تحقیق در مورد مرورهای انجام شده بر روی این محصول و پیشنهادهای صورت گرفته از جانب منابع آنلاین معتبر آغاز کردیم، و سپس به ترکیب و تایید اعتبار سایر محصولاتی که در آمازون پیدا کردیم پرداختیم که به خوبی در مورد آن ها صحبت می شد. اخیرا، تعداد بسیاری مرورهای جعلی در گوشه و کنار دیده می شوند که به افزایش محبوبیت گزینه های ارزان قیمت تر منجر شده است، یک پیشرفت که ما آن را دلسردکننده میدانیم. این مسئله به یک مشکل فراگیر تبدیل شده است که امیدواریم به زودی متوقف شود.


پس از انجام یک بررسی کوچک از خوانندگان خود، ما متوجه شدیم که افراد چگونه از این محصول استفاده می کنند، سپس به ایجاد یک صفحه ی گسترده به منظور مقایسه ی ویژگی های محصولاتی که دوست داریم تا اول از همه آن ها را امتحان کنیم پرداختیم، و 23 عدد از این محصول را در چهار مرحله آزمایش کردیم.


برای انجام آزمایش باتری، به دلیل اینکه ویژگی های نور و باتری در مجموعه ی این چراغ قوه ها می تواند به شدت گمراه کننده باشد، ما چراغ قوه های خود را با باتری های تازه پر کردیم، و آن ها را با بالاترین تنظیمات روشن کردیم، و به ضبط عملکرد آن ها برای پنج ساعت پرداختیم. به منظور آزمایش میزان گسترش پرتو نور آن ها، ما به عکس گرفتن از پرتو نورهای درون شکاف های تاریک پرداختیم تا ببینیم که چگونه به نظر می رسند، و سپس به مقایسه ی آن ها با یکدیگر پرداختیم. همچنین از نظر قابلیت استفاده، ما از هر پرتو نور برای فعالیت های DIY در اطراف خانه و برای فعالیت های بیرون از خانه استفاده کردیم، و سعی کردیم تا ببینیم از کدام یک از آن ها می توانیم بدون خواندن دستورالعمل آن استفاده کنیم. در نهایت، تمام 23 چراغ قوه را در میان یک خشک کن چرخنده قرار دادیم تا میزان ماندگاری آن ها را آزمایش کنیم.


انتخاب ما

اگر به بیابان یا صحرا بروید، Black Diomand Spot به شما بیشتری چیزی که نیاز دارید را ارائه می دهد، (یک پرتو نور روشن و باتری با دوام بالا) و حداقل چیزی که شما نیاز ندارید را با یک قیمت معقول به شما ارائه می دهد. طراحی آن سبک و قابل حمل است، همچنین مقاوم در برابر آب و گردوغبار است . همچنین از یک LED قرمز رنگ برخورداراست که می تواند امکان دید در شب را برای شما فراهم کند. چند ویژگی اضافه ی دیگری نیز در آن جای گرفته است، از جمله پرتو نور تا اندازه ای مبهم، یک نور شاخص برای باتری و روشی به منظور قفل کردن کلید تا لامپ آن در کیف شما روشن نشود.


آیا این محصول کامل است؟ خیر، اما پس از امتحان 23 گزینه، ما قانع شدیم که هیچ محصولی به اندازه ی آن خوب نیست. دکمه ی تکی خاموش و روشن کردن آن گاهی اوقات می تواند اذیت کننده باشد، و این چراغ قوه ها از نظر کیفیت بصری ویژگی ای ندارند، hot Spot دقیقا در وسط پرتو نور قرار می گیرد. اما ما فکر نمی کنیم که شما متوجه این مورد شده و یا به آن اهمیت دهید (اگر هم به این مورد اهمیت می دهید ما گزینه ای داریم که در این زمینه بهتر عمل می کند). د رآزمایش های ما، هیچ مشکلی در استفاده از Spot در زمان کوهنوردی در هوای برفی و کولاک، وارد شدن به یک محوطه ی تاریک و یا طی کردن یک مسیر مسدود شده و ناهموار و یا حتی سرپایینی نداشتم.

برای استفاده ی معمولی

اگر دکمه ی موجود در پشت Black Diomand Spot به اندازه ی Vitchelo V800 به آسانی قابل استفاده بود، این محصول فاصله ای از عالی بودن و یا کامل بودن نداشت. اگر شما با وجود این حقیقت ناراحت نمی شوید که Vitchelo یک نام برند بزرگ محسوب نمی شوند، و دکمه های جداگانه ای که V800 برای LED سفید و قرمز در نظر گرفته است بسیار نادر می باشد (و استفاده از آن ها به شدت آسان می باشد) ما فکر می کنیم که این ویژگی به تنهایی باعث می شود که این محصول ارزش خریدن را داشته باشد.
در حقیقت، نور آن بسیار روشن، استفاده از آن آسان، سبک وزن و نسبتا ارزان قیمت است و همچنین ما متوجه شدیم که با توجه به Fakespot ، بیشتر مرورهای انجام شده ی مربوط به آن در آمازون ساختگی هستند، ما V800 را آزمایش کردیم و قانع شدیم که برای استفاده ی معمولی گزینه ی بسیار خوبی می باشد.

یک گزینه ی قابل شارژ

اگر شما گاهی اوقات به کوهنوردی می روید و یا آخر هفته های خود را به این کار اختصاص می دهید، داشتن یک چراغ قوه ی پوشیدنی قابل شارژ که می توانید در راه خو به سمت مقصد آن را در ماشین شارژ کنید، بسیار امیدبخش است. ما به 9 مدل قابل شارژ نگاهی انداختیم، و فکر می کنیم که Black Diamond ReVolt می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد. مهمتر از همه، آن ها می توانند به ارائه ی AAAs در زمانی بپردازند که باتری قابل شارژ در زمانی که شما به هیچ گونه خروجی USB دسترسی ندارید، کاملا خالی شده باشد، یک ویژگی که بیشتر چراغ قوه های قابل شارژ آن را در اختیار ندارند.

پرتو نور با کیفیت بالاتر

Coast FL75 ، انتخاب به روزشده ی ما است که از یک LED قرمز و سفید برخوردار است، و همانند مورد دوم، دارای یک دکمه ی جداگانه برای هر یک از این رنگ ها است، که به روشن شدن لامپ و تغییر دادن حالت غیرمعمول آن منجر می شود.
این همان نور 405-lumen می باشد، و با وجود چنین نورهای روشنی که به زیبایی خود را نشان می دهند، حتی پرتوهای نور می توانند باتری را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرند. همچنین FL75 به اجرای AAAs می پردازد و میتواند تا دو ساعت در بالاترین حالت و تا 12 ساعت در حالت تنظیمات پایین دوام بیاورد، که بالاتر از بیشتر نورها در بین سایر گروه ها محسوب می شود. تنها مشکل آن این است که آن کمی از Diamon Spot سنگین تر است.

گزینه ای عالی برای کودکان

حالا که مطمئن شدیم تمامی این چراغ قوه ها برای بزرگسالان از یک LED قرمز برای اهداف کاربردی برخوردارند، از متوجه شدن این مسئله شوکه نشدیم که کودکان نیز می توانند از چراغ قوه هایی با نورهای فلش قرمز رنگ برخوردار باشند. به نظر می رسد که کودکان بسیار به این محصول علاقه دارند زیرا می توانند تظاهر کنند که آن ها هیولاها و یا آدم فضایی هایی با چشمان قرمز رنگ هستند. . چرا اجازه ی استفاده از این محصول به آن ها داده نشود؟ این چراغ قوه ی LED درخشان به راحتی قابل تنظیم است و به راحتی کار می کند، همچنین دارای حالت قرمز رنگ ساده و قرمز چشمک زن می باشد ( به علاوه ی یک نور سفید برای سهولت استفاده)، و به اندازه ی کافی از قیمت مناسبی برخوردار است که هر کسی بتواند یکی از آن ها را خریداری کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه