گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت

به نوشته‌ی همکاران سیستم و به گزارش techchrunch؛ در حالی که ویروس کرونا تاثیرات فراوانی را روی اقتصاد جهانی برجا گذاشته است، یکی از حوزه‌هایی که همچنان رو به شکوفایی می‌رود خدمات رایانش ابری است. این امر شاید همان دلیلی باشد که رشد 59 درصدی خدمات پردازش ابری Azure در آخرین گزارش مالی مایکروسافت را باعث شده است و این شرکت پس از دریافت تاییدیه مربوط به مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیوزیلند هم اکنون تصمیم گرفته است مرکز داده جدید خود را در این کشور تاسیس کند.
«وانسا سورنسان» مدیر مایکروسافت در نیوزیلند با انتشار بیانیه‌ای گفت: «این سرمایه گذاری قابل ملاحظه در زیرساخت‌های دیجیتالی نیوزیلند گواهی بر پتانسیل قابل ملاحظه این کشور در زمینه نوآوری است و این مسئله را نشان می‌دهد که ما چگونه آنچه را که برای یک ملت امکان پذیر است، شدنی می‌کنیم.»
این شرکت پروژه مذکور را در حالی آغاز می‌کند که سرعت تحولات دیجیتالی در نیوزیلند بسیار افزایش یافته است و البته شیوع ویروس کرونا سازمان‌ها را مجبور کرده است تا بیش از گذشته به سمت خدمات پردازش ابری روی بیاورند و کارمندان بتوانند از در خارج از محل کار خود از سراسر دنیا به فرآیندهای کاری دسترسی داشته باشند.
این طور که «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت در آخرین توئیت خود نوشته است، این اقدام به شرکت‌های مستقر در نیوزیلند که در میانه راه تحولات دیجیتالی قرار دارند کمک‌های فراوان می‌کند. او در این خصوص توضیح داد: «هم اکنون بیش از هر زمان دیگر شاهد قدرت تحولات دیجیتال هستیم و امروز اعلام می‌کنیم که مرکز داده جدید ما در نیوزیلند راه‌اندازی می‌شود تا به هر یک از سازمان‌های این منطقه کمک کند ظرفیت‌های دیجیتالی خود را بسازند».
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه