ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، با هدف رقابتی کردن هرچه بیشتر بازار و تسهیل در ارائه‌ی خدمات ارتباطات ثابت و ایجاد فرصت‌های برابر و حداکثری از منابع و امکانات موجود، تفاهم‌نامه‌ای کم‌نظیر میان شرکت‌های مخابرات ایران و آسیاتک منعقد شد.
بر اساس این گزارش تفاهم‌نامه‌ی مورد اشاره در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ در خصوص بهره‌برداری از Bit stream شرکت آسیاتک از شبکه‌ی مخابرات ایران در سراسر کشور بسته شد.
این گزارش حاکی است پس از انتصاب مجید صدری به ریاست شرکت مخابرات ایران و رویکرد مثبت وی در خصوص گذر از انحصار در عملکرد مخابرات ایران و استفاده از توان علمی و فنی شرکت‌های خصوصی برای ارائه‌ی خدمات براساس مصوبه‌ی ۲۶۰ سازمان تنظیم مقررات، تفاهم‌نامه‌‌ی بهره‌برداری از Bit stream شرکت آسیاتک از شبکه‌ی مخابرات ایران میان این دو شرکت عقد شد.
بر اساس این خبر شرکت آسیاتک می‌تواند پس از اجرای مراحل فنی، در سراسر کشور و در مراکز و خصوصا در کافوهای نوری که پیش از این امکان ارائه‌ی خدمات در آن‌ها وجود نداشت، با استفاده از امکانات ایجاد شده شرکت مخابرات ایران ارائه سرویس و خدمات کند.
در همین راستا سید مجید صدری و محمدعلی یوسفی‌زاده مدیران عامل دو شرکت طی تفاهمی، اجرایی نمودن این تفاهم‌نامه را تایید و امضا کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه