امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۶ تير

متخصصین امنیتی لابراتوار ضد ویروس Doctor Web، به کاربران در مورد کشف ویروس‌های تروجان در بازی‌های ارائه شده در فروشگاه Google Play هشدار دادند. بر این اساس آن‌ها اعلام کردند که برخی از بازی‌هایی که در این فروشگاه ارائه می‌شوند دارای پسوند ویروس تروجان Android.DownLoader.558.origin می‌باشند. یکی از بازی‌هایی که به این ویروس آلوده شده است، بازی محبوب و پرطرفدار BlazBlue است.
در واقع این بازی‌ها به خودی خود سیستم شخص را آلوده نخواهند کرد و تنها با تایید به‌روزرسانی سیستم عامل Android به صورت خودکار فعال خواهند شد. البته به لطف به‌روزرسانی‌های مداوم برنامه‌های اندرویدی کار مهاجمان بسیار راحت شده و می‌توانند در کمترین زمان به اطلاعات تعداد زیادی از کاربران دسترسی پیدا کنند.
به گفته‌ی کارشناسان تاکنون BlazBlue بیش از یک میلیون بار در گوشی کاربران دانلود شده است. حال همه چیز به اقدامات ضروری Google بستگی دارد تا در اسرع وقت مشکل ایجاد شده را برطرف نماید و در ضمن روش ساده‌ی به‌روزرسانی‌های خودکار برنامه‌ها را از دستور کار خود خارج کند تا مهاجمان به راحتی نتوانند به گوشی کاربران دسترسی پیدا کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه