کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۶ شهريور

استارتاپ Lilium که در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه‌ی تاکسی پرنده است هم اکنون فرصت بیشتری را برای کار بر روی این پروژه به دست آورده است. کمپانی Tencent بر روی ایده ی استارتاپ Lilium سرمایه گذاری کرده است. این کمپانی بر روی پروژه های موفق دیگری نظیر WeChat و LGT نیز سرمایه گذاری هایی کرده است. علاوه بر این یکی از سرمایه گذاران دیگر این پروژه کمپانی Obious Ventures متعلق به یکی از بنیانگذاران توئیتر، اوان ویلیامز است. به گزارش منتشر شده از TechCrunch، این دو کمپانی به این استارتاپ برای تحقق رویاهای خود و جذب نیروی بیشتر برای پیشبرد اهدافش کمک خواهند کرد.
این استارتاپ در حال توسعه‌ی یک ماشین پرواز به نام Lilium Jet است. این دستگاه همانند یک ماشین بر روی زمین حرکت خواهد کرد و مانند یک هلیکوپتر به صورت عمودی بر روی زمین فرود خواهد آمد و به سرعت یک هواپیما پرواز می کند. در صورت موفقیت پروژه ی لیلیوم جت به یک وسیله‌ی حمل و نقل جهانی تبدیل خواهد شد. همچنین ماشین پرنده قابلیت ایستادن به صورت معلق در هوا را خواهد داشت.
Lilium Jet می تواند در هر پرواز مسیری 300 کیلومتری را با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت طی کند و این مقدار پرواز با یک بار شارژ باتری دستگاه میسر خواهد بود. در نسخه ی نهایی این تاکسی پرنده، اتاقکی 5 نفره طراحی شده است. در آوریل 2017، اولین آزمایش نمونه‌ی دو نفره ی Lilium Jet، اما بدون خلبان در کابین خلبان صورت گرفت.  اولین آزمایش با خلبان برای سال 2019 برنامه ریزی شده است و قرار است تا سال 2020 اولین پرواز Lilium Jet رسما آغاز شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه