اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ فروردين

Instagram در آخرین به روزرسانی خود قسمتی را با نام Direct افزوده که پیام ها در این بخش به صورت خودکار حذف خواهند شد. در صندوق ورودی پیام ها در این اپلیکیشن، تصویری از یک دوربین عکاسی با رنگ آبی نمایش داده می شود که با تپ بر روی آن می توانید تصاویر و یا متن خود را به شخص مورد نظرتان ارسال نمایید و به محض رویت توسط مخاطب حذف خواهد شد.
عکس ها و فیلم ها پس از رویت تنها در عرض چند لحظه حذف خواهند شد. همچنین شما قادر هستید حساب خود را به صورت خصوصی تبدیل کنید تا فقط افرادی که شما میخواهید بتوانند پست های شما را دنبال و مشاهده کنند. به روزرسانی Instagram 10.16 جدید هم اکنون برای کاربران iOS و Android قابل دسترس می باشد.
Instagram توسط مارک کریگر و کوین سیستروم در سان فرانسیسکو و در نتیجه ی بازسازی پروژه ی Burbn طراحی گردید. دانلود این برنامه برای نخستین بار 7 سال پیش برای سیستم عامل Apple امکان پذیر شد و تاکنون هم توسعه یافته است. این برنامه توسط میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان استفاده می شود و حتی افراد مشهور عکس ها و پست های روزمره ی خود را در آن به اشتراک می گذارند. طرفداران آن ها نیز از زندگی واقعی آن ها مطلع می شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه