تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

شایعات در مورد این رویداد خیلی کم است و دو دلیل بیشتر نمی تواند داشته باشد؛ یکی اینکه اپل مخفی کاری های زیادی در این زمینه انجام داده و می خواهد در این جلسه همه را سورپرایز کند و دوم اینکه واقعاً نباید منتظر اتفاق بزرگی باشیم! هر چه هست و نیست را با هم در ادامه بررسی می کنیم.

iOS 10

سال جدید و معرفی iOS جدید؛ مثل هر سال. بر اساس شایعات پراکنده اپل برنامه تغییراتی اساسی را در بخش Apple Music خود دارد, همچنین قابلیت های جدیدی در بخش 3D Touch و البته امکان Browse جدیدی که جایگزین بخشِ... خوب می دانیم که اپل تا حالا چنین امکانی را به کاربر نداده بود! به نظر نمی رسد برنامه ای برای معرفی Social network-y داشته باشند و باید برای این بخش هنوز هم صبر کنیم.


ممکن است Apple Pay را معرفی کنند که در Browser اپل به شما این امکان را می دهد که اطلاعات حساب خود را وارد کنید و در پرداخت های بعد اپل به جای شما این کار را انجام دهد! گوگل در این باره گفته که برای  Android N release at I/O چنین برنامه ای دارد، ببینیم کدام یک زودتر این قابلیت را به کاربرانشان می دهند.
گفته می شود در این به روز رسانی جدید، اپل در iOS به کاربر امکان انتقال وجه را از حسابی به حساب دیگر می دهد. که در صورت حقیقت داشتن سرویس های دیگر از جمله Venmo کنار زده می شوند که البته بعید به نظر می رسد.
آقای مارک گورمن به عنوان گزارش دهنده اپل گفته که در این نسخه جدید سرعت بخش های مختلف این سیستم عامل نیز بیشتر می شود.

سیستم عاملی جدید برای مک

در این باره شایعات زیادی در دسترس نیست، اما براساس آن تعداد نادر می توان کلیاتی را بررسی کرد.
تا کنون نرم افزار Photo App در این سیستم عامل جایش خالی بوده، به نظر می رسد زمان مناسبی برای دیدن آن در مک باشیم.


از آن مهمتر امکان نزدیکتر کردن iphone و ipad و macbook در این سیستم عامل جدید وجود دارد.
Mac os... به نظر شما ظاهر متفاوتی ندارد؟ بله دارد! حرف X که از سال 2001 با این سیستم عامل ها بوده دیگر دیده نمی شود.

سیستم عامل ساعت و تلوزیون اپل

WatchOS, tvOS
در باره سیستم عامل ساعت اپل شایعات زیادی در دسترس نیست, در مورد تلویزیون اپل هم... خوب آن هم همینطور, با توجه به اینکه tvOS 9.1.1 beta هم به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته به نظر نمی رسد در این برنامه اتفاق جدیدی رخ دهد.


در مورد سخت افزار

نمی توان زیاد به دیدن محصول جدیدی امیدوار بود آن هم با توجه به اینکه آخرین باری که اپل در این رویداد از مک های جدیدش پرده برداری کرد سال 2013 بود. علاوه بر همه این ها آقای مارک گورمن هم در گفتگویی خاطرنشان کرده که منتظر محصولی جدید نباشیم. ولی خوب... هیچ چیز بعید نیست.


البته به احتمال زیاد تغییراتی در macbook air و macbook pro خواهیم دید. ممکن است به macbook pro یک OLED touchbar اضافه شود، اما بنظر نمی رسد این اتفاق دوشنبه و در این جلسه اتفاق بیافتد. آقای گرومن همچنین گفته که از مانیتور 5k ای که شایعاتش شنیده شده بود خبری نیست، در حال حاظر تنها راه داشتن یکی از این صفحه نمایش ها در منزلتان خریدن یک iMac است(!) راه دیگری هم نیست.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد