گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر

به گزارش همکاران سیستم، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز StockApps، در فصل چهارم از سال مالی ۲۰۲۰ میلادی شرکت مایکروسافت در واحد توسعه خدمات رایانش ابری خود که با نام Commercial Cloud شناخته می‌شود موفق شد رشد درآمد ۳۰ درصدی را تجربه کند.
این میزان درآمد مایکروسافت در حوزه خدمات رایانش ابری نشان می‌دهد که غول نرم افزاری جهان همچنان جلوتر از شرکت‌هایی نظر گوگل و آی‌بی‌ام حرکت می‌کند. تحلیل‌های صورت گرفته توسط StockApps در حقیقت نشان داد درآمد مایکروسافت از خدمات پردازش ابری از مجموع درآمدهای دو شرکت گوگل و آی‌بی‌ام در این حوزه بیشتر است.
در اینجا یک بررسی مختصر به مجموع درآمدهای هر یک از غول‌های حوزه خدمات پردازش ابری در سه ماهه پایانی سال مالی 2020 صورت گرفته است:
– مایکروسافت: 14.3 میلیارد دلار
-AWS آمازون 10.8 میلیارد دلار
– آی‌بی‌ام: 6.3 میلیارد دلار
-گوگل: 3 میلیارد دلار
بر اساس گزارش مجزایی که توسط مرکز FactSet منتشر شده است مشخص شد درآمد واحد Commercial Cloud در این بازه زمانی سه ماهه درمجموع 14.3 میلیارد دلار بوده است که از این رقم 13.37 میلیارد دلار به یکی از زیرمجموعه‌های آن به نام Intelligent Cloud مربوط می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که رشد سالانه درآمدهای این واحد 17 درصد بوده است و پیش بینی قبلی کارشناسان مبنی بر درآمد فصلی 13.11 میلیارد دلار هم فراتر رفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه