ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان

به گزارش مهر، مهدی بینا با بیان اینکه پروژه‌ی «دولت همراه» به عنوان بستری برای ارائه و دریافت خدمات دولت از طریق موبایل و دستیابی به هدف «دولت هوشمند»، مراحل نهایی را می گذراند، اعلام کرد: خدمات قابل ارائه از طریق این پروژه، به صورت یکپارچه روی تمامی کانال‌های قابل ارائه موبایل در حال نهایی سازی و تست است.
وی در مورد کانال‌های موبایل گفت: امکان استفاده از خدمات دولت از طریق موبایل با کانال‌هایی چون «کد دستوری، پیامک، IVR ، vms و اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی» فراهم شده و این پلتفرم فاز نهایی را می‌گذراند.
مدیر پروژه‌ی دولت هوشمند خاطر نشان کرد: در کنار این، در حال تست و نهایی‌سازی سیستم‌های مرتبط با خدمات موبایل از جمله سیستم احراز هویت و امضای دیجیتال و نیز NFC هستیم که در صورت اتمام این موارد، ارائه‌ی خدمات دولت همراه آغاز می‌شود.
بینا با بیان اینکه مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران مطابق تفاهمنامه‌ی سازمان فناوری اطلاعات و سازمان گسترش به عنوان عامل چهارم وظیفه‌ی مدیریت و کنترل و نظارت این پروژه را به عهده دارد، افزود: در این پروژه نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات به عنوان لایه‌ی حاکمیت حضور دارند و بخش خصوصی نیز مسئولیت به تصویرکشیدن این خدمات را برای مردم به عهده خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه