موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳ خرداد

پس از رونمایی پرچم‌دار LG G7، کمپانی LG از نسخه‌های ارزان‌ قیمت LG Q7a، Q7 و Q7 Plus رونمایی کرد. بسیاری از جزئیات طراحی Q7 در این سری تکرار خواهد شد. بدنه‌ای فلزی با درپوش شیشه‌ای در پنل عقب، اسکنر اثرانگشت و فریم نازک دور صفحه‌نمایش ویژگی‌های تکرارشونده در این سری هستند. در واقع این نسخه، مدل ارزان و سطح پایین‌تر از گوشی‌های سری G به‌ حساب می‌آید.
صفحه‌نمایش Q7 دارای قطر ۵.۵ اینچ نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن Full HD Plus است و ماتریس IPS است. این گوشی هوشمند توانسته گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار را بر اساس استاندارد IP68 دریافت نماید. این محصول توانایی نیم ساعت غوطه‌ور ماندن در آب را دارد. همچنین LG Q7 توانسته ۱۴ امتحان قدرت را با استانداردهای نظامی ایالات‌متحده‌ی آمریکا MIL-STD 810G بگذراند.
دوربین اصلی تلفن هوشمند با وضوح ۱۳ مگاپیکسل (۱۶ مگاپیکسل در مدل Q7 Plus) است. تلفن‌های هوشمند Q7 و Q7 Plus دو دوربین سلفی سوپرواید ۸ + ۵ مگاپیکسلی دارند و مدل ارزان‌تر Q7a دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. درست است که این سه نسخه از پسوند ThinQ برخوردار نیستند اما برخی از ویژگی‌های Q7 همانند ویژگی‌های خاص Q Lens توانایی ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه مجهز شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه