کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

سال گذشته شرکت DJI اقلیت سهام شرکت Hasselblad سوئدیِ تولیدکننده‌ی دوربین را خریداری کرده بود و اکنون بنا بر گزارش سایت عکاسی Luminous Landscape، این شرکت بخش اعظم سهام شرکت Hasselblad را از آن خود کرده است. این شرکت‌ها همچنین اعلام کردند با همکاری یکدیگر و با ادغام دوربین‌های بدون سرنشین Hasselblad و تکنولوژی پهپاد DJI، سیستم‌های عکاسی پیشرفته‌ای را ارائه خواهند داد.
شرکت Hasselblad در سال ۱۹۴۱ تاسیس شد و برای دوربین‌های پیشرفته‌‌ی خود در بازار جهانی شناخته شده است. دوربین‌های این شرکت حتی توسط ناسا در دهه‌ی ’60، برای ثبت فرود تاریخی Apollo بر روی ماه مورد استفاده قرار گرفتند. از سویی در چند سال اخیر، کسب‌وکار این شرکت سوئدی دچار تزلزل‌شده و مالکیت آن دو مرتبه تغییر کرده است که آخرین بار در سال ۲۰۱۱، توسط شرکت خصوصی اروپایی Ventizz خریداری شده بود. از سویی دیگر  شرکت DJI در صنعت ساخت پهپاد مطرح بوده و در آینده می‌تواند از تکنولوژی Hasselblad و برند آن برای جذب هرچه بیشتر عکاسان حرفه‌ای استفاده نماید.
اگر موضوع تصاحب اکثریت سهام Hasselblad توسط DJI صحت داشته باشد، از این پس شاهد ادامه‌ی حضور فناوری Hasselblad  و تولید محصولات شگفت انگیز بی‌شماری خواهیم بود.

برچسب هاDJI
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

موبایل جدید DJI’s OSMO به گرفتن سلفی های حرفه ای می پردازد