موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ اسفند

شیائومی Mi 10s پس چند شایعه، رسما رونمایی شد. شیائومی می ۱۰ اس با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ارایه می شود، تراشه که حتی به آن Snapdragon 865 plus plus می گویند، به این معنی که یک ارتقا کوچک روی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است.
خب واضح است که چون این دستگاه پیشوند سری شیائومی Mi 10 را دارد، بنابراین ویژگی های زیادی را از این سری به ارث ببرد. تنها ویژگی جدید در اینجا احتمالا اسنپدراگون ۸۷۰ آن است. این تراشه همانند Snapdragn 865 از معماری ۷ نانومتر استفاده می کند اما کلاک بالاتری دارد.
این تلفن هوشمند جدید با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ یا 1080 در 2340 پیکسل ارائه می شود. مانند اکثر پرچمداران اخیر، نمایشگر از لبه های منحنی و همچنین سوراخ برای دوربین سلفی استفاده می کند. سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ صفحه است. از نظر ابعادی شاهد اندازه های 162.6 در 74.8 در 8.96 میلی متر بوده و وزن آن 208 گرم است.
اگرچه، شیائومی Mi 10S رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را از دست می دهد، اما ۶۰ هرتزی هم نیست. پرچمدار اقتصادی جدید شیائومی از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می کند که بد نیست. شیشه محافظ این نمایشگر از نوع گوریلا گلس ۵ است. از دیگر ویژگی های این صفحه می توان به تاچ سمپل ریت ۱۸۰ هرتز، روشنایی 1120 نیت و نسبت کنتراست 5000000:1 اشاره کرد. همچنین از 100٪ طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.
گفتیم که شیائومی Mi 10S با اسنپدراگون ۸۷۰ جدید همراه است. این تراشه با فرکانس فوق العاده بالای ۳.۲ گیگاهرتز ارایه شده است و امتیاز AnTuTu آن از 690،000 فراتر رفته است. علاوه بر این، این تلفن همراه با یک خنک کننده مایع VC ارائه می شود که دمای دستگاه را تنظیم می کند. این دستگاه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.0 همراه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه